سرور مجازی
رمز ارز

کاردانو با افزایش قیمتش پاسخ منتقدان را داد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

چارلز هاسکینسون، بنیان‌گذار کاردانو، حجم تراکنش‌های ۲۴ ساعت گذشته این شبکه را در توییتر منتشر کرده و در پاسخی کنایه‌آمیز به منتقدان سرعت پایین توسعه این شبکه که آن را به شبکه ارواح تشبیه می‌کنند، گفته است که کاردانو از تراکنش‌های روح استفاده می‌کند و بسیار هم موثر است!
کاردانو با عملکری بهتر از بیت کوین و اتریوم، بالاترین حجم تراکنش‌های تعدیل‌شده را در ۲۴ ساعت گذشته با ۸٫۱۵ میلیارد دلار ثبت کرده است.
قیمت کاردانو در ۲۷ می، به زیر ۰٫۴۴ دلار سقوط کرد. با این‌ حال، در سه روز گذشته، قیمت این ارز صعودی بوده و با ۲۶٫۵۷ درصد افزایش به ۰٫۶۵۳۳ دلار رسیده است. این عدد نشان می‌دهد که این ارز نسبت به پایین‌ترین قیمتش، بیش از ۴۷ درصد افزایش داشته است. حجم معاملات این ارز در ۲۴ ساعات گذشته برابر با ۲٫۲۸۲٫۳۰۴٫۱۶۱ دلار (۲۶۰+ درصد افزایش) بوده و به این ترتیب، ارزش بازار آن با بیش از ۲۶ درصد افزایش، به ۲۲٫۱۷۷٫۲۹۱٫۶۸۸ دلار رسیده است.
از زمان پیدایش کاردانو، تنها ۴۵ میلیارد توکن از آن ایجاد شده که در حال حاضر، حدود ۳۳٫۷۵ میلیارد آن در گردش است. طبق آخرین گزارش از شرکت IOHK، هاردفورک Vasil این شبکه اخیرا برای یک گروه گزینش‌شده از کاربران و dApp ها راه‌اندازی شده است. انتظار می‌رود، Vasil، در ماه ژوئن به‌طور کامل راه‌اندازی شود.
همچنین به گزارش Pool.pm شبکه کاردانو بیش از پنج میلیون توکن NFT ضرب کرده است. در این شبکه، کاربران می‌توانند بدون نیاز به استفاده از قراردادهای هوشمند مستقیما این دارایی‌ها را معامله کنند.

رمزارز نیوز در اینستاگرام
آخرین اخبار، تحلیل ها و آموزش ها را در صفحه اینستاگرام رمزارز نیوز مشاهده کنید.

مشاهده

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا