سرور مجازی
رمز ارز

توییت جدید ایلان ماسک به صعود بازار رمزارزها اشاره دارد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ایلان ماسک، نه‌فقط ثروتمندترین فرد جهان، بلکه یکی از تأثیرگذارترین افراد در صنعت ارزهای دیجیتال است. توییت‌های او همواره مورد توجه فعالان این عرصه بوده و معانی مختلفی از آن برداشت شده است. در ماه‌های اخیر، دو توییت او که به نظر به قیمت بیت کوین اشاره داشته‌اند، بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند.
توییت اول، به ۱۳ نوامبر ۲۰۲۱ بازمی‌گردد، زمانی که بیت کوین با قیمت حدود ۷۰ هزار دلار معامله می‌شد. در آن زمان، ماسک تصویری از شخصیت معروف کتاب‌های کمیک، دکتر منهتن را در حالی‌ که در مریخ رو به پرتگاهی نشسته بود، منتشر کرد. در هفته‌های بعد، قیمت بیت کوین تا بیش از ۵۰ درصد سقوط کرد و بازار ارزهای دیجیتال در بحرانی بی‌سابقه، میلیاردها دلار از ارزش خود را از دست داد.
در توییت اخیر ماسک در ۲۸ می، دکتر منهتن، پشت به پرتگاه و رو به دوربین نشسته است که بسیاری آن را به پیش‌بینی ماسک از صعودی شدن بازار تعبیر می‌کنند. فرضیه‌ای که با افزایش قیمت پنج درصدی بیت کوین در روزهای اخیر، تقویت شده است. با این‌ حال به نظر می‌رسد که بیت کوین برای تثبیت روند صعودی‌اش به افزایش قیمت بیشتری نیاز دارد و باید به‌طور کامل از محدوده تثبیت‌شده‌اش در ماه می، بیرون بیاید.
در زمان انتشار این خبر، قیمت بیت کوین با افزایش چهار درصدی نسبت به روز گذشته به ۳۱،۵۷۰ دلار رسیده است.

رمزارز نیوز در اینستاگرام
آخرین اخبار، تحلیل ها و آموزش ها را در صفحه اینستاگرام رمزارز نیوز مشاهده کنید.

مشاهده

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا