سرور مجازی
فضای مجازی

طراحی سیستم‌های تعیین موقعیت ماهواره‌ای به صورت دقیق

غنی زاده گفت: حوزه فعالیت این شرکت دانش بنیان در زمینه سیستم‌های تعیین موقعیت ماهواره‌ای، به دو صورت عادی برای کاربران دقت عادی و دقت بالا برای کاربران نقشه برداری است.کاربرد سیستم تعیین موقعیت هادی در حوزه ردیاب خودرویی بوده که به عنوان ضد سرقت در خودرو‌ها تعبیه شده و به کاربران خدماتی همچون مسیر برخط را می‌دهد.

زمینه کاری سیستم‌های تعیین موقعیت دقیق این شرکت در زمینه نقشه برداری، اراضی و کاربری‌های مربوط به کشاورزی است. این تعیین موقعیت برای ثبت و صدور سند و کار‌های اجرایی هستند.

طراحی سیستم‌های تعیین موقعیت ماهواره‌ای به طورت دقیق

مدیرعامل این شرکت معتقد است این شرکت هم رقیب داخلی و هم رقیب خارجی دارد که رقابتشان بیشتر در زمینه ویژگی های متفاوت است و کاربران خاصی دارد. برای مثال ۳۰ درصد کاربران از ابزار‌های خاصی استفاده می‌کنند که هر کدام از محصولات، یک بخش از آن را پوشش می‌دهد.

در حال حاضر شرکت ما ۲۰ تا ۲۵ درصد از حجم بازار را در اختیار دارد، اما ظرفیتمان تا ۵۰ درصد بوده و قابل توسعه نیز است. محصولات طراحی شده این شرکت در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری بوده و در قالب اینترنت اشیا معرفی می‌شوند. تیم‌های برنامه نویسی الکترونیکی، طراحی صنعتی نقشه برداری در این زمینه فعالیت می‌کنند.


  • طراحی و تولید مودم بومی ۵G برای اولین بار در کشور

 

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا