سرور مجازی
فضای مجازی

ادامه مذاکرات استلانتیس با دولت ایتالیا در مورد احداث کارخانه جدید

– اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، شرکت استلانتیس که محصول ادغام 52 میلیارد دلاری بین دو خودروساز برتر جهان یعنی فیات کرایسلر و گروه پژو سیتروئن است، روز جمعه اعلام کرد که گفتگوها با دولت ایتالیا در مورد احداث کارخانه بسیار بزرگ تولید باتری در این کشور ادامه دارد.

استلانتیس که هم اکنون دو پروژه احداث کارخانه تولید باتری یا به اصطلاح "گیگافکتوری" در فرانسه و آلمان دارد، گفته است که درباره افزودن این کارخانه ها در اروپا و ایالات متحده امسال تصمیم گیری می شود.

این شرکت در حال مذاکره در این باره با رم است چرا که ایتالیا یکی از قطب های اصلی تولید استلانتیس در اروپا است.

کارلوس تاوارس، مدیرعامل این شرکت روز جمعه گفت که استلانتیس Stellantis پیش بینی می کند که اواخر ماه جاری اهداف دقیق تری را در مورد انتشار گاز CO2 در اروپا اعلام کند.

تولید سریعترین خودروی برقی در شرکت تسلا منتفی شدشرکت آمریکایی فیسکر برای پاپ خودروی برقی اختصاصی می‌سازد

از زمان شکل گیری شرکت استلانتیس در سال جاری میلادی از طریق ادغام فیات کرایسلر و پژو سیتروئن فرانسه، تولید در ایتالیا به دلیل هزینه های بیشتر نسبت به سایر نقاط اروپا مورد انتقاد قرار گرفته است.

این در حالی است که استلانتیس، مانند بسیاری از شرکت ها در بخش خودروسازی، در حال کار بر روی وسایل نقلیه سازگار با محیط زیست است.

ماه گذشته، شرکت رنو، که رقیب استلانتیس محسوب می شود، از استراتژی جاه طلبانه تری برای وسایل نقلیه الکتریکی (EV) رونمایی کرد و از نسخه های جدید و مقرون به صرفه از اتومبیل های کوچک نمادین خود برای رسیدن به فولکس واگن خبر داد.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا