سرور مجازی
رمز ارز

افزایش تقاضا برای بیت‌کوین؛ مدیران دارایی در حال سرمایه‌گذاری در ETFها هستند!

افزایش تقاضا برای بیت‌کوین؛ مدیران دارایی در حال سرمایه‌گذاری در ETFها هستند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گفته هانتر هورسلی (Hunter Horsley)، مدیرعامل شرکت بیت‌وایز (Bitwise)، انتظار می‌رود که شرکت‌های مدیریت دارایی، سرمایه‌گذاری خود در صندوق‌های ETF اسپات بیت‌کوین را افزایش دهند. به نظر می‌رسد جذابیت این صندوق‌ها پس از رویداد هاوینگ، بیش از پیش خواهد شد.

پیش‌بینی هورسلی با شرایط بازار و افزایش تقاضا به ویژه‌ برای صندوق‌های ETF شرکت‌های بلک‌راک (Blackrock) و فیدلیتی (Fidelity) مطابقت دارد.

ارزش صندوق IBIT شرکت بلک‌راک اکنون تنها ۲ میلیارد دلار کمتر از صندوق GBTC شرکت گری‌اسکیل (Grayscale) است و این امکان را برای بلک‌راک فراهم می کند تا به زودی گری‌اسکیل را به عنوان بزرگترین صندوق بیت کوین در جهان پشت سر بگذارد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

این موضوع پس از یک دوره ۶۸ روزه خروج سرمایه از صندوق GBTC ممکن شده است.

به نظر می‌رسد که سلطه گری‌اسکیل در بازار ETF بیت کوین علی‌رغم برتری اولیه آن در حال کاهش است. از زمان شروع معاملات، فیدلیتی و بلک‌راک شروع به کسب سهم قابل توجهی از بازار کرده‌اند.

وضعیت موجود در بخش کریپتو حاکی از یک حرکت تدریجی و محتاطانه توسط گروه‌های تخصصی حوزه بانکداری است. هانتر هورسلی، استفاده از صندوق‌های ETF بیت کوین توسط شرکت‌های مشاوره سرمایه‌گذاری و موسسات خانوادگی را موضوعی مخفی، اما مهم تلقی کرده است.

به گفته هورسلی، غول‌های مالی اسم و رسم‌داری در حال انجام مطالعات عمیق اما مخفی در مورد معاملات بیت کوین هستند.

این شرکت‌ها بدون اعلام عمومی برنامه‌هایشان، شروع به گنجاندن بیت کوین در پرتفوی خود کرده‌اند. انتظار می‌رود که پس از رویداد هاوینگ، تقاضا برای این محصولات افزایش پیدا کند و این شرکت‌ها با آگاهی از این موضوع به دنبال استفاده از فرصت هستند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا