سرور مجازی
رمز ارز

آیا کاردانو در مسیر بیت کوین حرکت می‌کند؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

یک حساب توییتری با نام کاربری ADA Whale، اخیرا با انتشار یک رشته توییت اعلام کرده که کاردانو یکی از معدود کوین‌هایی است که توزیع و ضدتورمی بودن آن به بیت کوین نزدیک است.
به گفته ADA Whale، بیت‌ کوین به دلیل توزیع عادلانه‌اش، پایین ماندن قیمت آن برای مدت طولانی – که امکان خرید آن را برای بسیاری از کاربران فراهم می‌کند – و عرضه ثابت آن، پویایی خود را به درستی انجام داده است. کاردانو نیز مانند بیت کوین (بر خلاف اتریوم) دارای محدودیت عرضه محدود است و تنها ۴۵ میلیارد ADA عرضه خواهد شد.
حساب توییتری ADA Whale همچنین عملکرد بیت کوین و کاردانو را در بازه زمانی ۴٫۵ ساله پس از آغاز معاملاتشان مقایسه کرده است. طبق گزارش‌ها، معاملات بیت کوین در جولای ۲۰۱۰ آغاز شد و ۴٫۵ سال بعد، ارزش بازار آن ۴٫۴ میلیارد دلار بود. این در حالی است که ADA معاملات خود را در سپتامبر ۲۰۱۷ آغاز کرد و ۴٫۵ سال بعد، ارزش بازار ۱۵٫۴ میلیارد دلاری داشت. با مقایسه این ارقام و با در نظر نرخ تورم بیت کوین، می‌توان گفت که کاردانو مسیری شبیه به مسیر بیت کوین را دنبال می‌کند و به همین دلیل، می‌تواند در آینده به یک دارایی بسیار کمیاب و با ارزش تبدیل شود.
طبق گزارش‌ها، شبکه آزمایشی بسته واسیل کاردانو در حال حاضر برای ارزیابی عملکرد آن با گروهی از برنامه‌های غیرمتمرکز و کاربران راه‌اندازی شده است. تیم کاردانو به کار کردن بر روی پیشرفت‌های این به‌روزرسانی در ماه ژوئن ادامه خواهد داد.

رمزارز نیوز در اینستاگرام
آخرین اخبار، تحلیل ها و آموزش ها را در صفحه اینستاگرام رمزارز نیوز مشاهده کنید.

مشاهده

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا