سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

افزایش امنیت با درب ضد سرقت راشا

در شروع بهتر است توضیح کوتاهی در ارتباط با تاریخچه چگونگی تولید درب های ضد سرقت و شروع آن از کشور های مختلف از جمله ایتالیا ، ترکیه ، چین و ایران را ارائه دهیم ، همانطور که میدانید اولین شروع پیدایش درب ضد سرقت از کشور ایتالیا شروع شد و بعد از چندین سال به کشور ترکیه انتقال داده شد .در شروع پیدایش این تکنولوژِی کشور ترکیه ، کارگاه ها اقدام به تولید درب ضد سرقت نموده اند و سپس شروع به تولید درب های ضد سرقت تک قفل کردند ، بعد از مدتی شرکت ترکیه ای به نام کاله شروع به اقدام تولیدی قفل های درب ضد سرقت ترک نمود و در واقع درب هایی که به صورت دو قفله ضد سرقت توسط شکت کاله تولید شدند ، موجب پیشرفت چشمگیری این صنعت شدند.

بعد از مدتی در کشور ترکیه رفنه رفته شرکتهای نوپایی شروع به ساخت و تولید رویه های درب ضد سرقت ترک کردند . در واقع این سری شرکتها فقط به تولید رویه درب اقدام کردند و صرفا در این زمینه مشهور شدند. در حاضر صنعت درب ضد سرقت به بخش های مختلف تقسیم بندی شده است.

و اما یزاق آلات که مهمترین بخش تولید درب ضد سرقت است ، در این ضمینه تولید کنندگان یراق آلات نیز پس از این تحولات پدیدار گشتند و به طور مستقیم حداقل یک میلیون نفر در کشور ترکیه در این صنف مشغول به فعالیت هستند که این نشان دهنده پیشرو بودن این صنعت در کشور همجوار ما است.

قیمت درب ضد سرقت

مسلما قیمت درب ضد سرقت یکی از اولین نکاتی است که توجه مشتریان را به خود جلب می نماید ، قیمت درب ضد سرقت ارزان با توجه به نوع جنس و کیفیت آن بسیار متغیر است. با توجه به قیمت و نوسانات ارز و دلار ،خرید درب های ضد سرقت چینی که عمدتا از قیمت بالایی برخوردار هستند به صرفه نیستند. زیرا با همین قیمت میتوان از درب های ضد سرقت ایرانی که قیمت بسیار مناسب و در عین حال دارای کیفیت فوق العاده ای هستند خریداری نمود . روکش درب های ضد سرقت بیشترین تاثیر را در قیمت آنها دارند و تفاوت کلی یک درب ضد سرقت قیمت بالا و یک درب ضد سرقت ارزانتر در روکش آنها است. هر چه روکش دارای طرح خاص تری باشد و جنس با کیفیت تری داشته باشد قیمت بالاتری نیز خواهد داشت. لایه های فولادی نیز تاثیر مستقیمی بر روی قیمت دارند ، در واقع هر چه لایه فولادی درون درب و شبکه بندی آن ضخیم تر و مستحکم تر باشد قیمت درب ضد سرقت بیشتر خواهد شد.

به طور کلی می توان گفت که قیمت درب های ضد سرقت داخلی ایرانی بسیار بسیار مناسب بوده و بسیار مقرون به صرفه است. شاید برای شما ، در نگاه اول بسیار جالب به چشم بیاید اما در واقعیت با توجه به شرایط فعلی تحریم های ظالمانه و بالارفتن قیمت ارز، یکی از بهترین و مناسب ترین پیشنهادات از نظر قیمت درب های تولیدی داخلی هستند و همچنین یکی از علت هایی که قیمت درب های ضد سرقت ایرانی را بسیار مقرون به صرفه کرده است وجود تامین کنندگان آهن و فولاد تولید داخل بوده که قیمت ساخت چارچوب و لایه های فولادی درون درب را مناسب کرده است .

به طور کلی میتوان گفت که درب های ضد سرقت ایرانی، برای تمامی اقشار بوده و و تنوع انتخاب زیادی نیز دارند. همین موضوع موجب شده تا مشتریان درب ضد سرقت با هر میزان بودجه و توان مالی که برای تهیه این مدل درب ها درنظر گرفته اند بتوانند درب ضد سرقت مناسب خود را تهیه کنید از لحاظ خرید درب ضد سرقت های لوکس نیز این موضوع صادق است.

در درب های ضد سرقت لوکس تولید داخل نیز روکش هایی از جنس راش استفاده مبشود و در عین حال بسیار زیبا و با کیفیت هستند. البته قابل ذکر است که قیمت هایی بالایی نیز دارند اما باز هم به نسبت نمونه های مشابه لوکس ترک بسیار مقرون به صرفه تر هستند.

درب ضد سرقت در دکوراسیون منزل

درب ضد سرقت وزن زیادی دارد و برای ساخت کلاف داخلی و قسمت میانی درب ضد سرقت از ورقه های فلزی استفاده شده است.(:با توجه به اینکه این درب ها بسیار سنگین هستند ،استفاده از ورق فلزی ۱٫۵ برای ساخت چارچوب باعث بالاتر رفتن مقاومت چارچوب جهت نگه داری درب ها می شود. در غیر این صورت درب پس از مدتی نشست کرده و از حالت رگلاژ خارج می شود.
درب ضد سرقت یا ورودی ساختمان از نظر رنگ درب، طرح درب، جنس درب میتواند متغییر بوده و با ساختمان شما همخوان (ست) گردد. شما میتوانید با خریدی بسیار ارزان (نسبت به سایر لوازم دکوراسیون) تاثیری بسیار بزرگ بر ظاهر ساختمان شما بگذارد.

سبک درب قادر است تا تفاوت چشمگیری را در دکوراسیون منزلتان ایجاد کند. در صورت تمایل شما می توانید چندین سبک را با هم تلفیق کنید. اما این نکته را فراموش نکنید که بیشتر از همه از سبک هایی استفاده کنید، که شباهت زیادی به هم دارند. و در واقع با دکوراسیون منزل شما همخوانی دارند. مثلا یک درب بزرگ و سنگین که بیشتر برای فضاهای خیلی بزرگ و شیک و مجلل استفاده می شود. به درد یک اتاق ۹ متری در یک آپارتمان کوچک نمی خورد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا