سرور مجازی
رمز ارز

نگرانی مجمع جهانی اقتصاد از مشکلات امنیتی متاورس!

زمان مطالعه: دقیقه

مجمع جهانی اقتصاد (WEF) یکی از با نفوذترین نهادهای مالی بین‌المللی، درمورد امنیت کاربران در متاورس ابراز نگرانی کرده و دلیل آن را ناشناس بودن و ایمنی جوانان دانسته و توصیه‌هایی در این باره ارائه داده است.
در مقاله‌ای در آخرین نشست داووس در سال 2022، مارک رید در مورد رشد این بخش و چرایی نیاز به یک متاورس ایمن توضیح داد و گفت:

رمزارز نیوز در اینستاگرام
آخرین اخبار، تحلیل ها و آموزش ها را در صفحه اینستاگرام رمزارز نیوز مشاهده کنید.

مشاهده

در حالی که متاورس به عنوان دنیایی جایگزین درحال تبلیغ شدن است، بازی‌های آن در نگاه اول بیشترین توجه را به خود جلب می‌کنند و این یعنی کودکان و نوجوانان اولین و بیشترین جامعه هدف متاورس هستند.

این موسسه همچنین توصیه‌هایی برای ایجاد فضایی ایمن در متاورس داشت، براساس نظرسنجی‌ها 72 درصد از والدینی که در مورد متاورس اطلاعات داشتند نگران حریم خصوصی فرزندان و 66 درصد آنها نیز نگران امنیت آنها بوده‌اند و با توجه به این موضوع بعضی از شرکت‌ها شروع به تولید متاورس محدود و محافظت شده مخصوص کودکان نموده‌اند ولی در یک متاورس چند کاربره عملا این رویکرد اعمال نمی‌شود. ما باید مداخله کرده و الگوریتم‌ها و مدل کسب و کارهای بهتری طراحی کنیم. پیش‌بینی رفتارهای جدید نیز مطمئنا باید قسمتی از این ترکیب باشد اما ما همچنان شاهد مجموعه رفتارهای جدیدی هستیم که برخی از آنها نگران کننده است و این تکنولوژی باید برای این رفتارها آمادگی داشته باشد.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا