ورود غول بازیسازی سونی به دنیای متاورس!
سونی در نشست استراتژی سالانه این شرکت، ورود خود به عرصه متاورس را اعلام کرد.
سونی، غول الکترونیک دنیا، اعلام کرده است که رویکرد متمرکزتری را در مورد رویدادهای متاورسی، به عنوان بخشی از استراتژی بازی و سرگرمی خود اتخاذ خواهد کرد. شرکت مالک برند پلیاستیشن فاش کرد که سرمایهگذاریهای قبلی روی اپیک (Epic)، سازندگان بازی فورت نایت (Fortnite) و استودیوی بازیسازی بونگی (Bungie)، بخشی از این برنامه جدید هستند.
برندهای بازی و سرگرمی اکنون در تلاش هستند تا با ادغام تجربیات متاورس، کاربران بیشتری را برای ورود به اکوسیستم خود ترغیب کنند. در همین راستا، مدیر اجرایی سونی در نشست سالانهای که این هفته برگزار شد، اظهار داشت:
متاورس در عین حال که یک فضای اجتماعی است، شبکه زندهای است که در آن بازیها، موسیقی، فیلمها و انیمیشنها تلاقی کرده و تلفیق میشوند.
به نظر میرسد سونی قصد دارد با استفاده از برند پلی استیشن خود، جایگاهی را در میان پیشتازان صنعت متاورس به دست آورد. پلی استیشن سونی یکی از بزرگترین پایگاههای کاربری در جهان را دارد و سونی ممکن است از این قابلیت به عنوان ابزاری برای تثبیت جایگاه خود در دنیای متاورس استفاده کند.