سرور مجازی
فضای مجازی

از دانلود نرم افزار آفیس تا دانلود برنامه پیش بینی آب و هوا

این روز‌ها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزار‌هایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید.

در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزار‌ها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده‌ایم.

بسته هفتگی نرم افزار


دانلود نسخه بتا ویکی پدیا آنلاین Wikipedia Beta 2.7.50402

برنامه Wikipedia Beta از قدرتمندترین و بهترین برنامه‌های مشاهده و مرور صفحات دانشنامه آنلاین ویکی پدیا برای سیستم عامل اندروید است. این برنامه در پلی استور معرفی شده و تمامی مقاله‌های سایت ویکی پدیا را در یک رابط کاربری سریع و کلاسیک برای کاربران به نمایش می‌گذارد.

برنامه ویکی پدیا بتا کاربر را قادر می‌سازد که با زبان‌های مختلفی از جمله انگلیسی، دانمارکی، انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، اندونزی، ایتالیایی، عربی، پرتغالی، فارسی و … به ویکی پدیا دسترسی داشته باشد و از ویژگی‌های دیگر آن استفاده کند.

 
تصویر ویکی پدیا

دانلود نسخه بتا ویکی پدیا


دانلود ویرایشگر ویدئویی VideoShow Pro 9.7.7rc

برنامه VideoShow Pro از بهترین و قدرتمندترین اپلیکیشن‌های ویدئو ادیتور و ویرایش فایل‌های تصویری برای سیستم عامل اندروید است.

شما با VideoShow قادر خواهید بود به راحتی و در محیطی یک پارچه روی ویدئو‌های خود تغییرات دلخواهتان را اعمال نمایید و با کار‌هایی همچون تبدیل چند عکس، ویدئو‌هایی خارق العاده و حرفه‌ای را خلق کنید! اگر دوست دارید روی ویدئو‌های خانوادگی خود متن‌هایی زیبا را قرار دهید، این برنامه مناسب است.

دانلود ویرایشگر ویدئویی VideoShow Pro

دانلود ویرایشگر ویدئویی VideoShow Pro


دانلود نرم افزار آفیس قدرتمند اندروید WPS Office 16.3

اغلب کاربران با نام نرم‌افزار آفیس آشنا هستند و با آن سر و کار دارند. می‌دانید که دانلود تک‌تک برنامه‌های مجموعه آفیس حجم بالایی از گوشی شما را اشغال می‌کند. نرم‌افزار WPS Office را می‌توان به عنوان کم‌حجم‌ترین برنامه آفیس برای گوشی‌های هوشمند دانست. با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید فایل‌هایی را با فرمت‌های آفیس (ورد، اکسل، پاورپوینت و ..) ایجاد و آن‌ها را ویرایش کنید.

دانلود WPS Office

دانلود نرم افزار آفیس اندروید WPS Office


دانلود برنامه پیش بینی دقیق آب و هوا Today Weather 2.0.0-25.160522

برنامه Today Weather – Forecast یک نرم‌افزار ساده است که برای پیش‌بینی دقیق هوا توسط افراد بسیاری در دنیا استفاده می‌شود. این نرم‌افزار به دلیل داشتن یک فناوری بی‌نظیر می‌تواند به ساده‌ترین شکل ممکن بهترین نتیجه را از آب و هوای منطقه به کاربر ارائه دهد.

با داشتن این نرم‌افزار می‌توانید به راحتی در هر ساعت از شبانه‌روز اطلاعات آب و هوا را در دست داشته باشید. حتی شما می‌توانید علاوه بر روز جاری، از اطلاعات آب و هوایی هفته آینده نیز مطلع شوید.

دانلود اینستاگرام ؛ آخرین نسخه Instagram برای اندروید و ios
 

دانلود برنامه پیش بینی دقیق آب و هوا Today Weather


دانلود جست‌و‌جوی سریع گوگل Google Go 3.52.448220818

جست‌وجو در فضای مجازی برای یافتن پاسخ سوال‌ها، رفتاری است که تمامی افراد این روزها به آن عادت کرده‌اند. به همین دلیل همواره وجود موتور‌های جست‌وجو امری مهم برای کاربران به حساب ‌می‌آید و آن‌ها ترجیح می‌دهند تا با برخورداری از یک مرورگر مناسب به حداکثر سرعت در دسترسی به پاسخ‌ها برسند.

شرکت گوگل که از ابتدای فعالیت خود سعی داشته جست‌وجو را برای کاربران آسان سازد، مدتی است که با انتشار یک برنامه کم حجم این امر را تا حد زیادی به تحقق رسانده است. کاربران با دانلود برنامه Google Go می‌توانند به سریع‌ترین نوع ممکن جست‌وجوی خود را انجام دهند.

اپلیکیشن Google Go

دانلود جست‌و‌جوی سریع گوگل Google Go


دانلود مرورگر اینترنت 3.7.7 XBrowser

اپلیکیشن XBrowser – Super Fast & mini یک مرورگر وب کم حجم و در عین حال پر سرعت برای اندروید است. با این برنامه به راحتی هرچه تمام و با نهایت سرعت صفحات را یکی پس از دیگری باز کنید و مطمئن باشید تمامی جزئیات روی صفحه به نمایش گذاشته می‌شوند.

یکی از مهم‌ترین نکاتی که موجب محبوبیت این مرورگر شده حجم بسیار پایین آن است. البته این حجم کم به معنای امکانات کم نیست؛ از مهم‌ترین قابلیت‌های موجود در ایکس براوزر می‌توان به مسدود کننده خودکار تبلیغات اشاره کرد که یک مرورگر بدون مزاحمت را برای کاربرانش به ارمغان می‌آورد.

اگر شب‌ها از دستگاه اندرویدی خود استفاده می‌کنید، بهتر است استفاده از حالت شب را فراموش نکنید و هرگونه آسیبی را از چشم هایتان دور کنید.

تصویر برنامه

دانلود مرورگر اینترنت XBrowser


دانلود ویدئو پلیر چندکاره اندروید PLAYit 2.6.2.3

برنامه PLAYit یک ویدئو پلیر چندکاره و هوشمند است که در گوگل پلی هم منتشر شده است. این پلیر با برقراری دسترسی کاربران به مجموعه‌ای از ابزارهای متنوع، کمک می‌کند که به سادگی هرچه تمام‌تر ویدئو‌های خود را در فرمت‌های گوناگون اجرا کنید!

پس از نصب، سیستم هوشمند حافظه داخلی و جانبی را سریعا اسکن کرده و فهرستی از ویدئو‌های موجود را در اختیارتان قرار می‌دهد. این استارت اپ با تکیه بر سیستم سخت افزاری کمک می‌کند که ویدئو‌های تان را با حداکثر کیفیت ممکن و بدون هیچ گونه تاخیری اجرا کنید.

دانلود پلیر چندکاره و هوشمند اندروید PLAYit

دانلود ویدئو پلیر چندکاره اندروید PLAYit


دانلود اپلیکیشن اینستاگرام Instagram 236.0.0.0.101

اینستاگرام نرم افزاری محبوب برای گوشی‌های هوشمند است که می‌توانید با آن عکس‌هایی با جلوه‌های زیبا ایجاد کنید و آن‌ها را با دیگر کاربران این شبکه به اشتراک بگذارید. همچنین قادر خواهید بود هر روز عکس‌های ارسالی دیگر کاربران را تماشا کنید و از آن لذت ببرید.

نسخه جدید اینستاگرام برای تمام کاربران عرضه شده تا از امکانات جدید آن استفاده کنند و لذت ببرند. شما با دانلود کردن این نسخه به امکانات جدیدی دسترسی پیدا می‌کنید. نرم افزار Instagram با وجود قابلیت‌هایی مانند Story، Reels و IGTV به عنوان برترین و پرطرفدارترین شبکه اجتماعی در دنیا شناخته می‌شود.

تصویر اینستاگرام
 
دانلود اپلیکیشن اینستاگرام Instagram

دانلود بارکد اسکنر QR Code Reader Premium 10.4.9

گاهی اوقات، بر روی برخی از کالاها بارکدهایی تعبیه شده که به مشتریان کمک می‌کنند تا اطلاعات دقیق را کشف کرده و در بعضی مواقع به آن‌ها درباره استفاده درست محصول آموزش ‌می‌دهند.

بر اساس گزارش‌ها، برای دسترسی به اطلاعات محصول نیاز به نصب نرم افزار‌های خاصی می‌باشد که تا کنون برنامه نویسان چندین برنامه در این زمینه طراحی کرده‌اند که یکی از این برنامه‌ها، QR Code Reader Premium است. در ادامه مطلب می‌توانید با برخی از قابلیت‌های این برنامه آشنا شوید.

دانلود بارکدخوان

دانلود بارکد اسکنر QR Code Reader Premium

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا