سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

ZTE از بلید V30 با نمایشگر ۶.۶ اینچی و دوربین ۶۴ مگاپیکسلی رونمایی کرد

ZTE از گوشی میان رده جدید «بلید V30» رونمایی کرد. موبایل جدید این شرکت از نمایشگر بزرگ، پردازنده Unisoc، ماژول دوربین چهارگانه شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و باتری با ظرفیتی برخوردار است.

طبق گزارش‌های اعلام شده، بلید V30 دارای نمایشگر ۶.۶ اینچی از نوع IPS LCD به همراه روزنه مخصوص دوربین سلفی است که وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل و نسبت ابعاد ۲۰:۹ را ارائه می‌کند. همچنین دوربین سلفی این دستگاه ۱۶ مگاپیکسل است.

بلید V30

ماژول دوربین چهارگانه در پنل پشتی بلید V30 نیز دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/1.8، یک لنز فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۲۰ درجه، یک دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی با فاصله کانونی ۳ سانتی متر و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی عمق‌سنج را در خود جای داده است. همچنین این دستگاه به همراه اندروید ۱۱ و رابط کاربری MiFavor UI عرضه می‌شود.

قلب تپنده بلید V30 پردازنده ۲ گیگاهرتزی Unisoc T۶۱۸ است که با رم ۴ گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی همراه شده است. همچنین این گوشی برای افزایش فضای ذخیره‌سازی خود از اسلات کارت microSD بهره می‌برد.

در قسمت باتری نیز ZTE برای گوشی جدید خود یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته است که از فناوری شارژ سریع ۱۸ وات از طریق کابل USB-C پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، بلید V30 از فناوری شارژ بی‌سیم معکوس نیز بهره می‌برد. از دیگر فناوری‌های اتصال این گوشی می‌توان به شبکه ۴G دوگانه، فناوری Wi-Fi 802.11ac، بلوتوث ۵.۰، GPS و جک صوتی ۳.۵ میلی متری اشاره کرد.

بلید V30 هم اکنون با قیمت ۲۵۶ دلار و در ترکیب رنگ مشکی و آبی وارد بازار مکزیک شده است. هنوز مشخص نیست که چه زمانی این گوشی وارد بازار کشورهای دیگر می‌شود.

ZTE گوشی دیگری تحت عنوان «اکسون ۳۰» را در دست توسعه دارد که نکته مهم این گوشی استفاده از نسل دوم فناوری دوربین زیرنمایشگر شرکت است. تاکنون اعلام شده است که دوربین زیرنمایشگر این گوشی از تراکم پیکسلی ۴۰۰ پیکسل در اینچ بهره می‌برد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا