اختصاص میلیونها دلار برای جبران خسارت کاربران ترا!
یک پروتکل بیمه دیفای به نام InsurAce اعلام کرده که به دنبال اتفاقات اخیر مربوط به سقوط ترا، تا به حال ۱۷۳ ادعای خسارت از سوی کاربران متضرر را بررسی کرده و آماده پرداخت ۱۱ میلیون دلار به شاکیان است.
این شرکت دیفای، سومین ارائهدهنده بزرگ خدمات بیمه برای پروتکلهای مالی غیرمتمرکز با ارزش بازار ۱۵ میلیون دلار است.
پروتکل InsurAce در ۱۳ می، گفته بود که ثبت شکایات مربوط به Anchor، Mirror و TerraUSD را محدود خواهد کرد. در آن زمان، مدیر این شرکت، دن تامسون، این اقدام را برای جلوگیری از ضررهای بیشتر، ضروری دانسته بود.
این تصمیم، جنجال بسیاری در جامعه کریپتو برانگیخت. به طوری که برخی، فرضیه تلاش InsurAce برای عمل نکردن به تعهداتش را مطرح کردند. در همین راستا، FatMan، عضو انجمن تحقیقاتی ترا، این اقدام را یک حرکت کثیف از سوی InsurAce خواند.
با این حال، آقای تامسون، ضمن تمجید از سرعت رسیدگی به پروندهها اعلام کرده که شرکتش ممکن است رسیدگی به ۶۱ پرونده دیگر را نیز در نظر بگیرد.
با فروپاشی ترا و لونا، Grim، سازمان افسانهای رسیدگی به جرائم مالی در کره جنوبی نیز تحقیقاتش در خصوص احتمال تخلفات دو کوان، مدیر ترا را آغاز کرده است.