سرور مجازی
فضای مجازی

سامسونگ ۳۵۶ میلیارد دلار در بخش تراشه‌ها سرمایه گذاری می‌کند

Samsung Electronics گفت که گروه سامسونگ ۴۵۰ تریلیون KRW (تقریباً ۲۷,۶۰,۹۲۰ کرور) در پنج سال آینده برای تسریع رشد در بخش تراشه‌ها سرمایه گذاری خواهد کرد.

به گزارش gadgets360، شرکت سامسونگ گفت که انتظار می‌رود سرمایه‌گذاری‌ها تا سال ۲۰۲۶ به سامسونگ کمک کند تا رشد بلندمدت در حوزه‌های استراتژیک مانند بخش تراشه‌ها را افزایش دهد. Samsung Electronics، بزرگترین سازنده تراشه‌های حافظه در جهان، آمار و ارقام را به تفکیک ارائه نکرد، اگرچه اضافه کرد که ۸۰ درصد سرمایه گذاری‌ها در کره جنوبی انجام خواهد شد.

سامسونگ در این اطلاعیه اعلام کرد که تامین امنیت زنجیره‌های تامین تراشه و زیستی داخلی اهمیت استراتژیکی برای امنیت اقتصادی کره جنوبی دارد. سرمایه‌گذاری ۴۵۰ تریلیون وون (تقریباً ۲۷۶۰۹۲۰ کرور روپیه) که انتظار می‌رود ۱.۰۷ میلیون شغل ایجاد کند.

شرکت سامسونگ

اخیراً، غول فناوری کره جنوبی افزایش ۵۸.۵۷ درصدی در سود خالص سه ماهه اول خود را ثبت کرده است که عمدتاً ناشی از تقاضای ثابت تراشه‌های حافظه و فروش سریع گوشی‌های هوشمند است. این شرکت گفت سود خالص در دوره ژانویه تا مارس ۱۱.۳۲ تریلیون KRW (تقریبا ۶۸۱۵۵ کرور روپیه) بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۸.۵۷ درصد افزایش داشته است.


بیشتر بخوانید

  • افزایش ظرفیت باتری در پرچمدار تاشو سامسونگ

 

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا