سرور مجازی
رمز ارز

احتمال شکل‌گیری یک موج صعودی دیگر برای سایبرکانکت! اکنون بهترین فرصت برای خرید است؟

احتمال شکل‌گیری یک موج صعودی دیگر برای سایبرکانکت! اکنون بهترین فرصت برای خرید است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ارز دیجیتال سایبرکانکت (CYBER) که در ماه‌های اخیر، با رشد چند صد درصدی خود پس از لیست شدن در صرافی بایننس و تبدیل شدن به رمزارز ترند بازار خبرساز شد، اکنون در یک منطقه قیمتی کم‌ریسک و با احتمال بازدهی بالا قرار دارد.

سایبرکانکت یک شبکه اجتماعی است که به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد تا برنامه‌های کاربردی مبتنی بر محتوا و هویت دیجیتال ایجاد کنند.

کاربران سایبرکانکت همچنین به شبکه هوش مصنوعی CyberGraph دسترسی دارند که امکان ثبت محتوا و ارتباطات اجتماعی را برای آنها فراهم می‌کند.

Ramzarzخرید Cyber فقط با 10 هزار تومان!
فقط با 10 هزار تومان ارز Cyber رو در ارزپلاس بخر!


خرید Cyber

علاوه بر این، تیم سایبرکانکت اخیرا از برنامه‌های خود برای ایجاد یک پل بین زنجیره‌ای خبر داده که به توکن بومی آن، CYBER، اجازه می‌دهد تا آزادانه در شبکه‌های اتریوم، اپتیمیسم و بی‌ان‌بی چِین (BNB Chain) حرکت کند.cyberconnect-cyber-priceبر اساس داده‌های بازار، ارز دیجیتال سایبرکانکت اخیرا از حمایت ۴٫۸ دلاری به سمت بالا برگشته و در زمان نگارش این خبر، در محدوده قیمتی ۵ دلار در حال تثبیت است.

به گفته تحلیلگران بازار، اگر CYBER بتواند همچنان سطوح بالاتر از ۴٫۸ دلار را حفظ کند، انتظار می‌رود که قیمت آن تا مقاومت ۶٫۳۶ دلار و حتی، بالاتر از آن افزایش یابد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا