سرور مجازی
تکنولوژی

تبدیل تویوتا لندکروزر به پیکاپ در استرالیا؛ قابل توجه خودروسازان وطنی!

شرکت استرالیایی Creative Conversions در زمینه شخصی‌سازی انواع خودروها فعالیت می‌کند. این شرکت در یکی از پروژه‌های اخیر خود به سراغ نسل جدید تویوتا لندکروزر رفته و آن را به پیکاپ دوکابین تبدیل کرده است! با توجه به جایگزینی قسمت انتهایی بدنه با فضای بار، حالا علاقه‌مندان به لندکروزر LC300 می‌توانند وسایل و لوازم بیشتری را با خود به دل طبیعت و مناطق دوردست ببرند!

تویوتا لندکروزر

تویوتا لندکروزر شرکت Creative Conversions در دو نسخه تولید می‌شود. در نسخه اول فاصله محوری 700 میلیمتر و در نسخه دوم 800 میلیمتر افزایش پیدا می‌کند. روی این پیکاپ خاص امکان نصب محفظه بار با 1800 یا 2100 میلیمتر طول وجود دارد.

کمپانی استرالیایی سه مدل از نسخه پیکاپ لندکروزر را تولید می‌کند. مدل پایه وزنی برابر با 3.8 تن داشته و می‌تواند باری به وزن 3.5 تن را به دنبال خود بکشد. مدل میان‌رده 4.5 تن وزن دارد و آن هم قادر است 3.5 تن بار را بکسل کند. نسخه پرچمدار نیز دارای 4.5 تن وزن بوده و ظرفیت بکسل آن به 4.2 تن می‌رسد.

تویوتا لندکروزر

در حال حاضر شرکت Creative Conversions دو دستگاه از لندکروزر LC300 را به پیکاپ تبدیل کرده و 5 سفارش در دست اجرا دارد. بد نیست بدانید برند تویوتا و سری لندکروزر در استرالیا بسیار محبوب است، طوری که سری 70 هنوز در این کشور تولید می‌شود!

نوشته های مشابه
تویوتا لندکروزر

نسل جدید تویوتا لندکروزر در استرالیا با یک موتور 3.3 لیتری توئین توربو دیزل به فروش می‌رسد. این موتور 304 اسب بخار قدرت و 700 نیوتن متر گشتاور دارد و نیروی تولیدی آن از طریق گیربکس 10 سرعته خودکار به سمت هر چهار چرخ هدایت می‌شود. حتما می‌دانید در سایر کشورهای جهان، لندکروزر LC300 با موتور 3.5 لیتری V6 توربو نیز قابل انتخاب است. این موتور 409 اسب بخار قدرت و 650 نیوتن متر گشتاور دارد.

ناگفته نماند در ایالات متحده لکسس LX600 جایگزین تویوتا لندکروزر شده است. قیمت این شاسی‌بلند لوکس در آمریکا از حدود 88 هزار دلار شروع شده و تا 127,345 دلار برای نسخه پرچمدار بالا می‌رود.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا