سرور مجازی
zoomit

ردمی بادز 4 پرو، با قدرتمندترین فناوری کاهش نویز، سوم خرداد معرفی خواهد شد

شیائومی رویداد بزرگی را برای ۲۴ مه (سوم خرداد) در چین برنامه‌ریزی کرده است که در آن سری جدید ردمی نوت 11T و Xiaomi Band 7 را معرفی خواهد کرد. علاوه بر این محصولات، شرکت مذکور قصد دارد ایرباد جدید خود با نام ردمی بادز ۴ پرو (Redmi Buds 4 Pro) را نیز به نمایش بگذارد.

به گزارش notebookcheck، شیائومی تأیید کرده است که ردمی بادز ۴ پرو در کنار سری ردمی نوت 11T و شیائومی بند ۷ برای اولین بار نشان داده خواهد شد. گفته می‌شود ایرباد جدید غول چینی «قدرتمندترین قابلیت کاهش نویز ردمی تا به اکنون» را دراختیار کاربران خود قرار می‌دهد. البته، بعید است که این به معنای اضافه شدن قابلیت «حذف نویز فعال» به آن باشد. ردمی بادز ۳ پرو «حذف نویز عمیق ۳۲ دسی‌بل» را ارائه می‌داد. حال نسل جدید این خانواده تصمیم گرفته با «حذف نویز ۴۳ دسی‌بل»، «کاهش صدای باد هوشمند» و «کاهش نویز ۳۰۰۰ هرتزی»، پا را فراتر بگذارد.

تصویر کیس ردمی بادز ۴ پرو

مقاله‌ی مرتبط:

  • ردمی نوت 11T پرو پلاس با تراشه‌ اختصاصی Surging P1 و شارژ سریع ۱۲۰ واتی عرضه می‌شود

درضمن، Redmi Buds 4 Pro با توانایی پشتیبانی از بلوتوث ۵.۳ عرضه خواهد شد. درست است که اکثر گوشی‌های موجود در بازار دارای بلوتوث ۵.۲ محدود هستند، اما این امر تمایل شیائومی برای تجهیز همه‌ی محصولات خود، حتی ارزان‌قیمت‌ها، فناوری‌های جدید را نشان می‌دهد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا