سرور مجازی
zoomit

ایسوس ROG Phone 6 احتمالاً اولین گوشی گیمینگ با پردازنده Snapdragon 8+ Gen 1 خواهد بود

جدیدترین پردازنده‌ی پرچم‌دار کوالکام یعنی Snapdragon 8+ Gen 1 که به‌تازگی معرفی شده نسبت‌ به Snapdragon 8 Gen 1 پرقدرت و کم‌مصرف‌تر است و ۱۶ شرکت گوشی‌ساز گفته‌اند از آغاز فصل سوم ۲۰۲۲ به بعد گوشی‌هایی مجهز به این سیستم-روی-چیپ روانه‌ی بازار می‌کنند.

ایسوس می‌گوید ROG Phone 6 قرار است اولین گوشی مجهز به پردازنده‌ی پرچم‌دار کوالکام باشد. فعلاً تاریخ عرضه‌ی این دستگاه گیمینگ اعلام نشده است.

براساس گزارش GSMArena، مدیرعامل و هم‌بنیان‌گذار ریلمی نیز گفته شرکت تحت مدیریتش در آینده Realme GT 2 Master Explorer Edition را به‌عنوان یکی از اولین گوشی‌های مجهز به Snapdragon 8+ Gen 1 عرضه می‌کند. این گوشی جدید ریلمی در چین رونمایی خواهد شد و مشخص نیست که به بازارهای بین‌المللی هم راه پیدا می‌کند یا خیر.

مقاله‌های مرتبط:

  • تراشه Snapdragon 8+ Gen1 با فرکانس بالاتر و مصرف انرژی بهینه‌تر از مدل استاندارد رونمایی شn
  • نتایج بنچمارک‌های اولیه Snapdragon 8+ Gen1 از امتیازهای درخورتوجه آن حکایت می‌کند

سال گذشته GT Master Explorer Edition که از پردازنده‌ی Snapdragon 870 استفاده می‌کرد در انحصار بازار چین باقی ماند، بنابراین دور از انتظار نیست که مدل جدید هم در بازارهای بین‌المللی عرضه نشود.

نسل جدید پردازنده‌های پرچم‌دار سری Snapdragon مجهز به یک هسته‌ی ۳٫۲ گیگاهرتزی Cortex-X2، سه هسته‌ی ۲٫۸ گیگاهرتزی Cortex-A710 و چهار هسته‌ی ۲٫۰ گیگاهرتزی Cortex-A510 است و از واحد گرافیکی Adreno با ۱۰ درصد فرکانس بالاتر نسبت‌ به مدل قبل استفاده می‌کند. Snapdragon 8+ Gen 1 با لیتوگرافی چهار نانومتری TSMC ساخته شده است.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا