سرور مجازی
رمز ارز

بینان‌گذار ترا در یک قدمی محاکمه، SEC بیخیال نمی‌شود!

بینان‌گذار ترا در یک قدمی محاکمه، SEC بیخیال نمی‌شود!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

وکلای دو کوان، یکی از بنیان‌گذاران ترافورم لبز (Terraform Labs)، شکایتی را برای رد درخواست کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) برای بازجویی از وی در ایالات متحده در رابطه با فروپاشی ترا (Terra)، به دادگاه فدرال ارائه کرده‌اند.

در پرونده‌ای به تاریخ 27 سپتامبر، تیم حقوقی دو کوان به عدم امکان انطباق با درخواست SEC قبل از 13 اکتبر به دلیل بازداشت وی در مونته نگرو، جایی که او هیچ تاریخ آزادی یا استرداد برنامه‌ریزی‌شده‌ای ندارد، اشاره کرد.

علاوه بر این، تیم حقوقی دو کوان استدلال کرد که ارائه یک شهادت کتبی برای پاسخ به سؤالات SEC با حق او برای رسیدگی عادلانه مطابق با قوانین ایالات متحده مغایر است.

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

در حالی که وکلای دو کوان مستقیماً با این تودیع مخالفت نکردند، آنها تأکید نمودند که این امر باید در مونته‌نگرو انجام شود؛ جایی که وی در حال حاضر با وثیقه آزاد است.

تیم حقوقی دو کوان اشاره کرد که یک دادگاه در مونته‌نگرو به طور غیررسمی اعلام کرده است که ممکن است جلسه دادرسی را در 13 یا 26 اکتبر برگزار کند. دو کوان به سوالات SEC پاسخ خواهد داد. با این حال، SEC احتمال ناکافی دانستن این فرآیند را مطرح کرده است.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در 16 فوریه علیه ترافورم لبز و دو کوان شکایتی را به اتهام دست داشتن آن‌ها در یک طرح کلاهبرداری چند میلیارد دلاری در صنعت ارزهای دیجیتال تنظیم کرد. در این دادخواست ادعا شده بود که آن‌ها چیزی را به بازار عرضه کردند، که نرخ‌های بهره بالای سپرده‌های استیبل کوین TUSD را تبلیغ نموده و سرمایه‌گذاران را در مورد ثبات این استیبل کوین گمراه می‌کرد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا