سرور مجازی
تکنولوژی

اپل احتمالا BOE را به صورت کامل از لیست تامین‌کنندگان آیفون 14خارج می‌کند

در حالی که احتمالا تولید گوشی‌های سری آیفون 14 اپل به زودی آغاز خواهد شد، به نظر می‌رسد BOE در بین تامین‌کنندگان نمایشگرهای این سری نخواهد بود.

هفته‌ها قبل، اپل تولید آیفون 13 با نمایشگر BOE را متوقف کرده بود، زیرا تولیدکننده چینی بدون هماهنگی با اپل، طراحی عرض مدار ترانزیستورهای داخل نمایشگر را تغییر داده بود. به گفته The Elec، این تغییر احتمالا برای افزایش نرخ بازدهی دستگاه انجام شده بود، اما اپل به BOE اعلام کرد که فورا تولید را متوقف کند.

حالا این نشریه در جدیدترین گزارش خود توضیح می‌دهد که BOE به غول فناوری مستقر در کوپرتینو توضیح داده است که این تغییر در طراحی را به چه دلیلی انجام داده، اما به نظر می‌رسد توضیح آن‌ها مورد پسند اپل نبوده است، زیرا گفته می‌شود که سازنده آیفون قصد دارد سفارش اولیه خود از BOE را به سامسونگ و ال‌جی واگذار کند.

تامین‌کنندگان سری آیفون 14

آیفون 14

در گزارش نشریه کره‌ای همچنین گفته شده که BOE از اپل درخواست کرده تا تولید پنل‌های OLED آیفون 14 توسط آن‌ها را تایید کند، اما هنوز پاسخ مشخصی از سوی غول فناوری دریافت نکرده است.

نوشته های مشابه

گفته می‌شود که اپل برای تولید سری آیفون 14 خود به بیش از 150 میلیون پنل OLED نیاز دارد. تولیدکنندگان پنل دستگاه‌های این سری، احتمالا از ماه آینده تولید خود را آغاز خواهند کرد و انتظار می‌رود سامسونگ پنل‌های 6.1 و 6.7 اینچی آیفون 14 پرو و ال‌جی پنل‌های 6.7 اینچی آیفون 14 پرو مکس را تولید کند.

شرکت BOE تاکنون پنل‌های OLED آیفون 12 و آیفون 13 را در کارخانه‌های چین خود تولید کرده است که تنها 10 درصد از کل نمایشگرهای آیفون سال 2021 را تشکیل می‌دهد. با این وجود، چینی‌ها اکنون در حال برنامه‌ریزی برای افزایش حجم تولید خود هستند تا در سال 2023 از ال‌جی دیسپلی به عنوان یکی از تامین‌کنندگان اصلی اپل پیشی بگیرند.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا