سرور مجازی
تکنولوژی

کاربران برای ویرایش توییت‌های خود زمان محدودی دارند

توییتر روی توسعه قابلیت ویرایش توییت‌ها کار می‌کند و اکنون یکی از منابع آگاه بازار می‌گوید کاربران پس از مدت زمان مشخصی دیگر نمی‌توانند توییت خود را ویرایش کنند و این موضوع از طریق یک پیغام برای آن‌ها نمایش داده خواهد شد.

«جین مانچون وانگ» مهندس معکوس شناخته شده، در توییت جدید خود، تصویری از این پیغام را به اشتراک گذاشت که در آن توییتر به کاربر اطلاع می‌دهد، «زمان ویرایش تمام شده است». با این وجود کاربر دیگر قادر نخواهد بود توییت خود را ویرایش کند. این ویژگی هم اکنون در مرحله توسعه است و احتمالا همزمان با دکمه ویرایش، در دسترس قرار خواهد گرفت.

ویرایش توییت

دیگر جزئیات قابلیت ویرایش توییت

توییتر فروردین ماه به صورت رسمی اعلام کرد که دکمه ویرایش توییت‌ها در دسترس قرار می‌گیرد. پس از آن جزئیات بسیار زیادی از جمله نمایش و نحوه عملکرد کامل آن فاش شد و حتی به وجود قابلیتی برای نمایش صفحه تاریخچه ویرایش‌ها اشاره شده بود. با این وجود، به نظر می‌رسد توییتر قصد دارد از انجام ویرایش‌های غیرضروری جلوگیری کند.

شیوه جدید توییتر برای مقابله با اخبار جعلی

ویرایش توییت

توییتر تاکنون برای مقابله با انتشار اخبار نادرست و جعلی، دست به اقدامات مختلفی زده است. حالا، همزمان با توجه بسیار زیاد «ایلان ماسک» به تعداد کاربران فیک این شبکه اجتماعی، توییتر از شیوه جدیدی برای مبارزه با توییت‌های گمراه کننده استفاده کرده است.

نوشته های مشابه

همانطور که توییتر در وبلاگ خود توضیح می‌دهد، برای تعیین توییت‌های گمراه کننده در این روش، از تایید منابع معتبر عمومی، مانند گروه‌های نظارت بر درگیری، سازمان‌های بشردوستانه، روزنامه‌نگاران و موارد دیگر استفاده خواهد شد و اخطار هشداری برای کاربران نمایش داده می‌شود. همچنین تعداد لایک‌ها، ریتوییت‌ها و اشتراک‌گذاری‌های توییت نیز نامشخص و خاموش می‌شوند.

با این وجود، توییتر این اخطار را کاملا به عنوان یک «هشدار» ارائه می‌کند و کاربران با کلیک روی آن، می‌توانند توییت را مشاهده کنند.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا