سرور مجازی
فضای مجازی

ایسر نمایشگر‌های سه بعدی عرضه می‌کند

ایسر با نمایشگرهای سری SpatialLabs View گسترش دامنه سه بعدی استریوسکوپی خود را اعلام کرده است. دو مانیتور قابل حمل جدید طراحی شده برای بخش بازی، Acer SpatialLabs View و SpatialLabs View Pro نیز رونمایی شد. 

براساس گزارش Digital Trends؛ هر دو محصول دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی 4K هستند که می توانند به رایانه شخصی متصل شوند. قابل ذکر است که مانیتورها فناوری سه بعدی استریوسکوپی بدون عینک را هم برای بازی‌کنندگان و هم برای علاقه‌مندان به سرگرمی‌های خانگی معرفی می‌کنند.

در مورد طراحی سبک وزن مانیتورها، وزن آن کمتر از 1.5 کیلوگرم (3.3 پوند) است که امکان قابل حمل بودن آن را برای گیمرها فراهم می‌کند.

ایسر پوشش 100 درصدی طیف رنگی Adobe RGB را در SpatialLabs View به عنوان یکی از ویژگی های برجسته خود عنوان کرد که با توانایی آن در ارائه 400 نیت روشنایی تکمیل می شود.

ایسر نمایشگر‌های سه بعدی عرضه می‌کند

برخی دیگر از ویژگی های کلیدی Acer SpatialLabs View به شرح زیر است:

نوع پنل – IPS
حداکثر وضوح و نرخ تجدید – Ultra HD 3840 x 2160 @ 60Hz و 2K در هر چشم در حالت 3D
زمان پاسخ – نسبت کنتراست – 1200:1
روشنایی – 323 نیت
زاویه دید – 170 درجه
پورت های سیگنال ورودی – HDMI 2.0 x1 و USB 3.0 x1

SpatialLabs View Pro کم و بیش با همان مشخصات ارائه می شود، اما برخلاف نسخه استاندارد، دارای ویژگی نصب دیواری VESA (100×100 میلی متر) است. همانطور که گفته شد، View و View Pro هر دو دارای تنظیم شیب/ارتفاع/چرخش/پیوت 25+ درجه هستند. اما یک نقطه ضعف، عدم وجود بلندگو برای هر دو نمایشگر است.

ایسر در کنار معرفی جفت مانیتور مستقل، SpatialLabs TrueGame را معرفی کرد، اپلیکیشن جدیدی که سه بعدی استریوسکوپی را برای طیف وسیعی از بازی ها ارائه می کند.

ایسر نمایشگر‌های سه بعدی عرضه می‌کند

ایسر ادعا کرد که فناوری TrueGame اساساً یک روش جدید برای بازی به صورت سه بعدی بدون نیاز به عینک است. گیمرها غرق شدن  در فضای بازی را بیش از گذشته تجربه خواهند کرد. اشیاء به‌طور واقعی به نظر می‌رسند، و ماجراجویی‌ها هیجان‌انگیزتر می‌شوند.

مانیتور SpatialLabs View Pro با چیز دیگری همراه است: SpatialLabs Model Viewer مشابه TrueGame، یک ویژگی استریوسکوپی سه بعدی را ارائه می کند که از فایل های ایجاد شده در برنامه های طراحی مانند Cinema 4D، Revit و Solidworks پشتیبانی می کند. وقتی فایل‌های طراحی را در برنامه SpatialLabs Model Viewer ایسر باز می‌کنید، بدون نیاز به عینک اختصاصی، به‌صورت سه بعدی ارائه می‌شوند.

عرضه Acer SpatialLabs View  (ASV15-1B)  در حال حاضر برای تابستان امسال برنامه ریزی شده است و قیمت آن از 1099 دلار شروع می‌‍شود. ایسر اطلاعاتی درباره قیمت یا در دسترس بودن SpatialLabs View Pro ارائه نکرده است.


بیشتر بخوانید

  • نحوه تمیز کردن لپ تاپ به صورت اصولی و صحیح  
دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا