سرور مجازی
فضای مجازی

از دانلود برنامه مدیتیشن تا دانلود برنامه پخش کتاب های صوتی

این روز‌ها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزار‌هایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید.

در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزار‌ها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده‌ایم.

بسته هفتگی نرم افزار


دانلود برنامه هوشمند پخش کتاب های صوتی Smart AudioBook Player 9.0.7

خواندن کتاب یکی از بهترین سرگرمی‌هایی است که هر انسانی می‌تواند انجام دهد اما متاسفانه کمتر کسی آن را انجام می‌دهد. در دنیایی که گوشی‌های هوشمند همه لحظه‌های زندگی یک انسان را تسخیر کرده‌اند، کتاب جایی ندارد. اما می‌‌توان با استفاده از همین گوشی‌های هوشمند نیز کتاب خواند.

برای این کار کافیست از کتاب‌های صوتی استفاده کنید تا در لحظه بتوانید به کتاب مورد علاقه خود گوش دهید و این گونه سرانه مطالعه شما افزایش پیدا کند. برنامه‌های مختلفی در این زمینه ساخته شده اند که  Smart AudioBook Player یکی از بهترین‌های آن‌ها است.

در این نرم‌افزار می‌توانید با سرعت دلخواه فایل کتاب صوتی مورد نظرتان را اجرا کنید و حتی برای آن تایمر خواب تنظیم کنید. همچنین با مشخص کردن یک پوشه که تمامی کتاب‌های صوتی در آن قرار دارد می‌توانید از پخش شدن سایر فایل‌ها صوتی در این برنامه جلوگیری کنید.

دانلود Smart AudioBook Player

دانلود برنامه Smart AudioBook Player


دانلود مرورگر فایرفاکس Firefox Browser 100.2.0 Final

جستجو در اینترنت را می‌توان یکی از کارهایی دانست که تقریبا تمام کاربران دنیای فناوری به صورت روزانه انجام می‌دهند. به همین دلیل برنامه‌های مرورگر برای استفاده کاربران بسیار مهم هستند زیرا می‌توانند تجربه حضور آن‌ها در فضای مجازی را تغییر دهند. 

از بهترین مرورگرهای دنیا می‌توان به Firefox اشاره کرد. به تازگی نسخه جدیدی از مرورگر فایرفاکس منتشر شده که تجربه کاربری جدیدی به شما ارائه خواهد کرد. این مرورگر آمده است که با کروم رقابت کند. مرورگر مذکور تجربه‌ای جدید از ویژگی های نسل جدید فایرفاکس است که می‌تواند برای کسانی که روزانه از مرورگر استفاده می‌کنند، بهترین گزینه باشد. با دانلود کردن آن می‌توانید بهترین تجربه‌ را در گشت و گذار در اینترنت داشته باشید.

دانلود Firefox Browser

دانلود مرورگر فایرفاکس


دانلود نرم افزار منبع گیف و تصاویر Imgur Full 5.13.0.0

برنامه Imgur: Awesome Images & GIFs یکی از برترین نرم‌‌افزارها در زمینه منابع تصاویر و فایل‌های گیف است. این برنامه توسط شرکت Imgur توسعه یافته و برای اندروید منتشر شده است. نرم‌افزار مذکور به دیتابیسی غنی از تصاویر گیف دسترسی دارد. 

از بهترین قابلیت‌های این نرم افزار می‌توان به توانایی پشتیبانی از برقراری ارتباط با دیگر کاربران اشاره کرد. این ویژگی باعث می‌شود این نرم افزار یک برنامه پیام رسان نیز باشد که برای کاربران آن بسیار خوب خواهد بود.

دانلود گیف و تصاویر

دانلود نرم افزار  Imgur Full


دانلود برنامه پیش‌بینی آب و هوا، باد و امواج WINDY APP 25.0.3

در روزهای مختلف، هوا متغیر است. گاهی ممکن است هوا در صبح خوب باشد اما چند ساعت بعد باران شروع شود. اخبار هواشناسی دقیقا می‌توانند در این زمینه به ما کمک کنند. یکی از برنامه‌های جدید در این زمینه که می‌تواند به کاربران خیلی در پیش‌بینی هوا کمک کند WINDY APP: wind forecast & marine weather است.

نرم افزار WINDY APP برای کسانی که می‌خواهند اطلاعات دقیق هواشناسی را در اختیار داشته باشند، بسیار مناسب است. این برنامه را می‌توان جزو بهترین گزینه‌های موجود در دنیا قرار داد.

دانلود برنامه WINDY APP

دانلود برنامه پیش‌بینی آب و هوا WINDY APP


دانلود برنامه ویرایشگر استوری اینستاگرام StoryArt 3.5.9

برای زیبا سازی هرچه بیشتر استوری های اینستاگرامتان راه های مختلفی وجود دارد که بی شک استفاده از برنامه‌های اندرویدی یکی از پرطرفدارترین آنها است.

StoryArt عنوان یک اپلیکیشن ویرایشگر استوری اینستاگرام است که به تازگی در گوگل پلی منتشر شده است. نرم افزار فوق با فراهم سازی دسترسی کاربران به مجموعه ای از ابزار و امکانات ویژه به آنها کمک می‌کند تا در مدت زمانی بسیار کوتاه استوری‌هایی فوق العاده را ایجاد کرده و روز به روز طرفداران بیشتری پیدا کنند!

اصلی ترین ویژگی این استارت اپ مجموعه قالب های از پیش تنظیم شده آن می باشد که بسیار زیبا بوده و در سطح بسیار بالایی می توان آنها را شخصی سازی نمود.

دانلود برنامه ویرایشگر استوری StoryArt

دانلود برنامه ویرایشگر استوری اینستاگرام StoryArt


دانلود برنامه مدیتیشن Headspace 4.98.1

برنامه Headspace: Meditation & Mindfulness نرم‌ا‌فزاری ویژه و بی‌نظیر در زمینه مدیتیشن است. این برنامه توسط شرکت Headspace Inc توسعه یافته و در فروشگاه‌های نرم‌افزار به اشتراک گذاشته شده است.

این نرم‌افزار از چندین مرحله پشتیبانی می‌کند که بدین شکل کاربران می‌توانند در طی چندین روز آرامش ذهنی خود را بازیابی کرده و حتی آن را تقویت کنند. در سیستم آموزشی این برنامه ۱۰ مرحله وجود دارد که در زمان‌های پخش گوناگون تنظیم شده است.

کاربران با استفاده از برنامه Headspace می‌توانند در مدت بسیار کوتاهی به آرامش برسند و زندگی خود را در کمال آسایش سپری کنند. این نرم‌افزار به کاربران کمک می‌کند تا به آرامش درونی دست پیدا کنند و در چند جلسه آموزشی ارائه شده توسط این برنامه، به اهداف خود برسند. گفتنی است؛ نرم‌افزار Headspace برای دسته‌بندی‌های مختلف پیشنهادات ویژه و متفاوتی را ارائه می‌دهد.

دانلود Headspace

دانلود برنامه مدیتیشن Headspace


دانلود برنامه ویرایش حرفه ای تصاویر PhotoRoom 3.3.1

برنامه PhotoRoom  یک اپلیکیشن ویرایش حرفه‌ای و حذف پس زمینه تصاویر است. این نرم افزار امکانات گوناگونی را در اختیارتان قرار می‌دهد، اما به نوعی می‌توان گفت که تعداد زیادی از آن‌ها مختص کاربران علاقه‌مند به شبکه‌های اجتماعی است.

کاربران به وسیله گزینه‌های موجود قادر خواهند بود تنها با چند بار لمس صفحه نمایش استوری‌هایی زیبا را ایجاد کرده و یا کاور‌هایی فوق العاده را برای پست‌های خود خلق کنند. اصلی‌ترین ویژگی موجود که تیم توسعه دهنده مانور ویژه‌ای روی آن داشته است امکان حذف و جایگزین کردن پس زمینه تصاویر است. شما خواهید توانست به آسانی هرچه تمام‌تر پس زمینه تصاویر را حذف کرده و یک زمینه بی نقص را برای آن‌ها انتخاب نمایید. بیش از هزار الگوی مختلف برای انواع ویرایش‌ها در دسترس شما قرار دارد که استفاده از آن‌ها تنها به خلاقیتتان بستگی خواهد داشت.

ویرایش حرفه ای تصاویر PhotoRoom برای اندروید

دانلود برنامه ویرایش حرفه ای تصاویر PhotoRoom


دانلود مرورگر وب گوگل کروم بتا Chrome Beta 102.0.5005.50

بدون شک Chrome Browser یکی از سریع‌ترین مرورگرهای گوشی های هوشمند محسوب می‌شود که قادر است در مدت زمان کوتاه هر صفحه‌ای را بارگذاری نماید و مصرف دیتا شما را تا ۵۰ درصد کاهش دهد. امنیت بسیار بالایی که در کروم وجود دارد آن را به یک مرورگر بی نظیر برای گوشی همراه کاربران تبدیل کرده است که در ادامه می توانید نسخه بتا این نرم افزار را دانلود کنید.

دانلود Chrome Browser 59.0.3071.92 برای اندروید و ios

دانلود مرورگر وب گوگل کروم بتا


دانلود برنامه مدیریت و پخش رسانه Plex for Android Full 9.2.0.32520

اجرای فایل‌های مختلف یکی از مواردی است که بعضی از کاربران در آن به مشکل بر می‌خورند. بعضی از فرمت‌ها توسط گوشی هوشمند شناسایی نمی‌شود و در نتیجه نمی‌توان آن‌ها را به راحتی اجرا کرد. اما نرم‌افزارهایی برای این کار ساخته شده‌اند که می‌توانند کار شما را بسیار آسان‌تر کنند.

از بهترین نرم‌افزارهای ساخته شده در این زمینه می‌توان به برنامه Plex for Android اشاره کرد که می‌تواند کمک بسیاری به کاربران دنیای فناوری و گوشی‌های هوشمند اندرویدی کند. شما تنها یک قدم با اجرای تمام فایل‌های رسانه‌ای روی دستگاه خود فاصله دارید.

از ویژگی‌های این برنامه می‌توان به، به اشتراک گذاری رسانه های شخصی خود با دوستانتان، مرور و کنترل تمامی رسانه های شخصی در دستگاه های دارای Plex، قابلیت دسترسی به رسانه ها به صورت آفلاین پس از همگام سازی برنامه با اسمارت فون و دسترسی به مجموعه ای از کانال های آنلاین  اشاره کرد.

دانلود Plex for Android Full – برنامه مدیریت و پخش رسانه

دانلود برنامه مدیریت و پخش رسانه Plex for Android Full


دانلود گوگل فوتوز Google Photos 5.90.0.447579132

با استفاده از نرم افزار Google Photos می‌توانید به راحتی عکس‌ها و فیلم‌هایتان را در فضای ابری گوگل آپلود کنید. یکی از دلایل مطرح بودن این نرم افزار ویرایش و سازماندهی عکس‌های شما است که با افزایش امنیت و حفظ اطلاعات خود می‌توانید نسخه پشتیبان از تصاویر و ویدئوهای شخصی خود تهیه کنید یا به اشتراک بگذارید.

نرم افزار Google Photos از برترین برنامه‌هایی است که توسط شرکت گوگل توسعه یافته و به کاربران سادگی در استفاده از برنامه‌ها را پیشنهاد می‌دهد. هدف شرکت گوگل از توسعه این برنامه آن است که کاربران دیگر تصاویر و ویدئوهای خود را از دست ندهند و همواره در فضای ابری نگه دارند.

این نرم افزار تاکنون امتیاز عالی ۴.۴ را از کاربران گوگل پلی استور کسب و حدود یک میلیارد بار دانلود شده است. در ادامه نسخه اندروید این نرم افزار را دانلود کنید.

دانلود google photos
دانلود گوگل فوتوز

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا