سرور مجازی
zoomit

گلکسی S20 اولترا گوشی مورد علاقه‌ی آمریکایی‌ها است

بر کسی پوشیده نیست که گوشی‌های سامسونگ در چند سال گذشته بسیار محبوب‌تر شده‌ و به‌ویژه در ایالات متحده طرفداران بیشتری پیدا کرده‌اند. به‌گزارش wccftech، نظرسنجی جدیدی که برای بیش از ۲۳ هزار آمریکایی انجام شده، نشان می‌دهد که سامسونگ چه‌قدر پرطرفدار شده است.

براساس گزارش جدیدی از شاخص رضایت مشتری آمریکا (ACSI)، بهترین گوشی هوشمند در ایالات متحده که توسط مصرف‌کنندگان انتخاب شده، گلکسی S20 اولترا است. این نتایج مشابه گزارش سال ۲۰۲۱ است که نشان داد گلکسی نوت ۱۰ پلاس، گلکسی S20 پلاس و گلکسی S10 پلاس برتری دارند.

در ادامه می‌توانید به ۱۵ گوشی برتری که توسط پاسخ‌دهندگان انتخاب شده‌اند نگاه کنید.

شاخص آمریکایی سنجش رضایت مشتریان

محبوبیت گلکسی S20 اولترا در ایالات متحده قطعاً برای سامسونگ خوب است. باوجوداین، خبرهای بدی نیز برای شرکت مذکور وجود دارد. غول فناوری کره جنوبی سال ۲۰۲۱ توانست با ۸۱ امتیاز، جایگاه اول را از نظر رضایت کلی مصرف‌کننده به‌دست آورد و اپل با ۸۰ امتیاز شکست خورد. بااین‌حال، امسال سامسونگ یک امتیاز کاهش پیدا کرد، درحالی‌که اپل در جایگاه خود باقی ماند؛ یعنی هر دو شرکت اکنون ۸۰ امتیاز دارند. گوگل، موتورولا و ال‌جی نیز به ترتیب در رتبه‌های بعد قرار دارند.

مقاله‌ی مرتبط:

  • سامسونگ برای سومین سال پیاپی عنوان شرکتی با بهترین مدیریت را در کره‌ جنوبی از آن خود کرد

طبق معمول، گزارش ACSI از بهترین گوشی‌های هوشمند نیز تعداد زیادی از گوشی‌های قدیمی‌تر از جمله پیکسل ۴ گوگل را نشان می‌دهد. جالب‌تر اینکه شرکت‌هایی مانند اچ‌تی‌سی و ال‌جی نیز موفق شدند در این فهرست قرار بگیرند. این نتایج به‌تنهایی نشان می‌دهد که اگرچه سامسونگ و اپل گزینه‌های ترجیحی برای مصرف‌کنندگان در ایالات متحده هستند، بسیاری افراد از گوشی‌های قدیمی‌تر و استفاده از آن‌ها نیز راضی هستند.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا