سرور مجازی
تکنولوژی

کرونا نرخ ازدواج در آمریکا را به کمترین میزان طی نیم قرن اخیر رساند

داده‌های مرکز ملی آمار ایالات متحده نشان می‌دهد در سال اول همه گیری کرونا نرخ ازدواج در آمریکا به کمترین میزان خود از سال 1963 رسیده و تنها 1.65 میلیون ازدواج در آن سال به ثبت رسیده است.

در سال اول شیوع کرونا تنها 1.68 میلیون ازدواج به ثبت رسیده است که نشان دهنده کاهش 16.8 درصدی نرخ ازدواج در آمریکا نسبت به سال 2019 است که در آن 2.02 میلیون ازدواج به ثبت رسید. این رقم کمترین تعداد ازدواج ثبت شده از سال 1963 است که حدود 1.65 میلیون ازدواج بود.

داده‌های ازدواج در سال 2021 هنوز در دسترس نیست، اما طبق نظرسنجی‌های انجام شده توسط تحلیل‌گران در «Wedding Report»، تقریبا 1.93 میلیون ازدواج در این سال به ثبت رسیده است که هرکدام به صورت میانگین هزینه 22500 دلاری داشته‌اند. طبق گزارش‌ «The Knot» پیش‌بینی می‌شود حدود 2.6 میلیون عروسی تا پایان سال میلادی 2022 صورت بگیرد که بیشترین تعداد در رکورد صد ساله آمریکا است.

نرخ ازدواج در آمریکا

با توزیع واکسن میان مردم و کاهش محدودیت‌های کرونا، کارشناسان عقیده دارند نرخ ازدواج در آمریکا در سال 2022 افزایش چشمگیری خواهد داشت.

نوشته های مشابه

براساس گزارش‌ها، حدود 20 درصد از زوج‌ها تاریخ عروسی خود را تغییر دادند تا بتوانند بدون محدودیت‌های کرونا جشن خود را در سال 2022 برگزار کنند. افزایش تقاضا، بازار فعالان این حوزه را بسیار داغ کرده است.

«لورن کی» سردبیر «Knot» در بیانیه‌ای گفت: « پس از گذر از دوره سخت شیوع ویروس کرونا، اکنون جوانان تمایل بیشتری به برگزاری جشن دارند. آن‌ها تصمیم دارند لحظات خوبی را با عزیزان خود سپری کنند. هرچند تورم و افزایش هزینه‌ها سبب شده بسیاری از زوج‌ها از تعداد مهمانان خود کم کنند، اما انتظار داریم تا پایان سال 2022 و سپس در سال 2023 همه چیز به روال عادی خود بازگردد. افزایش تقاضا برای برگزاری مراسم جشن، سبب افزایش فعالیت طراحان لباس، آرایشگران و خدمت دهندگان جشن شده‌ است.»

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا