سرور مجازی
رمز ارز

دعوای سگ‌ها بالا گرفت: گلدن اینو، رقیب سرسخت شیبا اینو خواهد شد؟

دعوای سگ‌ها بالا گرفت: گلدن اینو، رقیب سرسخت شیبا اینو خواهد شد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

همان‌طور که دنیای میم کوین‌ها به تکامل خود ادامه می‌دهد، دو توکن الهام گرفته‌شده از نژاد محبوب یک سگ برای جلب توجه در بازار ارز دیجیتال رقابت می‌کنند، شیبا اینو (SHIB) و گلدن اینو (GOLDEN). هر دو میم کوین ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد و فضای رشد خود را دارند، اما این سوال در ذهن همه وجود دارد که کدام یک از این توکن‌های ERC-20 می تواند ابتدا به نقطه عطف 0.005 دلاری برسد.
شیبا اینو محبوبیت زیادی به دست آورد و جایگاه دومین میم کوین بزرگ را از نظر ارزش بازار به خود اختصاص داد. این پروژه امید زیادی به بلاکچین خود، شیباریوم، به عنوان یک تغییردهنده بازی داشت. با این حال، راه‌اندازی شیباریوم با تاخیرهای متعدد و مشکلات فنی مواجه شد که سرمایه‌گذاران را ناامید کرد.
این عقب‌نشینی‌ها اعتماد به توانایی شیبا اینو را برای رقابت با بلاکچین‌های دیگر مانند سولانا و پالیگان از بین برده است. در نتیجه، شیبا اینو با بیش از 5 درصد کاهش در یک هفته و کاهش قابل توجه نزدیک به 27 درصد در یک ماه، با زیان‌های زیادی همراه شده است. تصویر سالانه این میم کوین با کاهش نزدیک به 50 درصدی، تصویری حتی غم‌انگیزتر را نشان می‌دهد. با توجه به این چالش‌ها و از دست دادن اعتماد سرمایه‌گذاران، شیبا اینو برای رسیدن به مرز 0.005 دلار در آینده نزدیک با یک نبرد سخت مواجه است.

Ramzarz۱۰۰ هزار شیبا رایگان!

از سوی دیگر، گلدن اینو یک رمزارز نسبتاً جدید در بازار میم کوین‌‌ها است که در ماه فوریه در زنجیره بایننس راه‌اندازی شده است. علی‌رغم جدید بودن آن، گلدن اینو رشد قابل توجهی را به نمایش گذاشته است و تنها در چند ماه تقریباً 1500 درصد افزایش یافته است.
یکی از دلایل اصلی جلب توجه گلدن اینو، رویکرد نوآورانه آن برای فرایند توکن‌سوزی است. قرارداد هوشمند Golden Treasury بخشی از سود پروژه را به خرید و سوزاندن توکن‌های گلدن اینو اختصاص می‌دهد. این مکانیسم قرار است با عرضه بازی برای کسب درآمد Golden Inuverse در 21 سپتامبر اجرایی شود. علاوه بر این، گلدن اینو برنامه‌هایی برای راه‌اندازی یک بازار مالی و یک صرافی غیرمتمرکز دارد که هر دو می‌توانند ارزش و کاربرد این میم کوین را بیشتر کنند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا