سرور مجازی
تکنولوژی

ارزش سرمایه 1.6 میلیارد دلاری صرافی بایننس در لونا، به 3000 دلار کاهش یافت

با ریزش 99.99 درصدی قیمت رمزارز لونا، «چانگ پنگ ژائو»، مدیرعامل بایننس با انتشار توییتی اعلام کرد که این صرافی از سرمایه‌گذاری خود در لونا سود زیادی به دست آورده بود، اما اکنون تقریبا همه آن را از دست داده است. در واقع سرمایه 1.6 میلیارد دلاری این صرافی در این رمزارز اکنون تنها رقمی حدود 3000 دلار ارزش دارد.

این صرافی در سال 2018 با دریافت 15 میلیون توکن لونا، 3 میلیون دلار در اکوسیستم Terra سرمایه‌گذاری کرد. به گفته ژائو، در اوج قیمت لونا، ارزش این سرمایه‌گذاری به ارزش 1.6 میلیارد دلار رسید. اما بعد از سقوط آزاد قیمت این رمزارز طی یک هفته گذشته و از دست رفتن ارزش آن، ارزش سرمایه‌گذاری صرافی بایننس روی این رمزارز به 3400 دلار کاهش یافته است.

بایننس

ارزش سرمایه صرافی بایننس در لونا

استیبل کوین UST نیز هفته گذشته دچار ریزش شد که زیان هنگفت سرمایه‌گذاران در UST و لونا را در پی داشت. مدیرعامل بایننس در توییتی اضافه کرد که این صرافی ترجیح می‌دهد اگر تیم پروژه Terra می‌خواهد غرامتی به کاربران پرداخت کند، کاربران خرده‌فروشی را در اولویت پرداخت غرامت قرار دهد و در آخر به سراغ بایننس بیاید. البته اگر چنین پرداخت غرامتی اصلا اتفاق بیفتد.

ژائو همچنین تایید کرد که صرافی در حال مذاکره برای سرمایه‌گذاری 300 میلیون دلاری در لونا در دور اخیر یک میلیارد دلاری بوده، اما معامله هرگز بسته نشد.

نوشته های مشابه

بایننس سال‌ها یکی از حامیان اصلی شرکت‌های Luna و Terraform Labs بود. بر اساس داده‌های VentureBeat، بایننس سرمایه‌گذار اصلی در دور سرمایه‌گذاری 32 میلیون دلاری سال 2018 در آزمایشگاه‌های Terraform بود که در آن زمان گفته می‌شد قرار است یک سیستم مالی مدرن روی بلاکچین ایجاد کند. با این وجود هفته گذشته ژائو از نحوه مدیریت تیم‌های لونا و UST بسیار ناامید شد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا