سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

اپل در دهمین سالگرد درگذشت استیو جابز، صفحه اصلی وب‌سایتش را به بنیانگذارش اختصاص داد

استیو جابز ۱۰ سال پیش در چنین روزی بر اثر ابتلا به سرطان پانکراس درگذشت و حالا اپل با اختصاص صفحه اصلی وب‌سایتش به هم‌بنیانگذار این کمپانی، یادش را گرامی می‌دارد. در این صفحه تصاویر و لینکی برای یک ویدیوی کوتاه وجود دارد که سخنان جابز را پخش می‌کند.

هم اکنون زمانی که وارد وب‌سایت رسمی اپل به نشانی Apple.com شوید، در بالای صفحه تصویر بزرگ جابز و لینکی برای مشاهده ویدیویی کوتاه از سخنانش را می‌بینید.

در زیر این بخش، بیانیه خانواده جابز به چشم می‌خورد که به شرح زیر است:

«یک دهه از عزاداری و التیام خاطر می‌گذرد و قدردانی ما به اندازه چیزی که از دست داده‌ایم، شده است. هرکدام از ما راه خود را برای تسلی خاطر پیدا کرده‌ایم، اما ما در یک مکان زیبا از عشق استیو و برای آنچه به ما آموخت، دور هم جمع شده‌ایم.

برای تمام هدایای استیو، این قدرت استیو به عنوان یک آموزگار بود که ماندگار شد. او به ما آموخت که می‌توانیم پذیرای زیبایی‌های جهان باشیم، در مورد ایده‌های جدید کنجکاو باشیم و اطراف را ببینیم و بیشتر از همه، در ذهن ابتدایی‌مان فروتن باشیم. هنوز چیزهای زیادی وجود دارند که از چشمان او می‌بینیم، اما استیو به ما یاد داد که حواسمان به خودمان باشد. او به ما لوازم زندگی کردن داد و حواسش به ما بود.

یکی از مهم‌ترین منابع دلداری ما، ارتباط استیو با زیبایی بود. دیدن هر چیز زیبایی او را به یاد ما می‌آورد. او هرگز ایمان خود به زیبایی وجود را از دست نداد. حافظه برای آنچه در قلب ما وجود دارد، کافی نیست. ما عمیقا دلتنگش هستیم و از اینکه به عنوان همسر و پدر او را در کنارمان داشتیم، خوشحال بودیم.»

در کنار وب‌سایت اپل، مدیر طراحی سابق این کمپانی یعنی «جانی آیو» هم ساعاتی پیش یک متن احساسی درباره استیو جابز منتشر کرد که در آن خاطرات همکاری‌اش با مدیرعامل سابق اپل به چشم می‌خورد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا