سرور مجازی
zoomit

تصاویر واقعی اکسپریا وان مارک 4، رنگ نقره‌ای این گوشی پرچم‌دار را نشان می‌دهد

سونی به‌تازگی اعلام کرد که رویدادی را در تاریخ ۱۱ مه ۲۰۲۲ (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱) برگزار خواهد کرد. تیزر ویدئویی که چند روز پیش منتشر شد، نشان داد که این شرکت احتمالاً از گوشی پرچم‌دار بعدی Xperia 1 رونمایی می‌کند. افزون‌براین، سونی در تیزر یاد‌شده نگاهی اجمالی به گوشی آینده کرده و به شباهت طراحی اکسپریا وان مارک ۴ (Xperia 1 IV) به اکسپریا وان مارک ۳ (Xperia 1 III) اشاره دارد، اگرچه استدلال‌هایی وجود دارد که قاب بالایی به‌طور درخورتوجهی بزرگتر شده است.

تصویر واقعی اکسپریا وان مارک ۴ در رنگ نقره‌ای

به‌گزارش notebookcheck، اکنون یکی از افشاگران معروف اکسپریا به‌نام ZACKBUKS در ویبو (شبکه‌ی اجتماعی چینی)، اولین تصویر واقعی منتسب به اکسپریا وان مارک ۴ را منتشر کرده که درون قاب محافظ مشکی قرار گرفته است. اگرچه جزئیات دقیق در تصویر واقعی مشخص نیست، به‌نظر می‌رسد که دکمه‌ی Google Assistant حذف شده است. از طرفی دیگر وجود رنگ‌بندی بیشتر علاوه بر مشکی به‌چشم می‌خورد که جای تعجب ندارد.

تصویر واقعی اکسپریا وان مارک ۴ با قاب محافظ

مقاله‌ی مرتبط:

  • سونی گوشی‌های جدید اکسپریا را ۲۱ اردیبهشت رونمایی می‌کند

نسل قبل، یعنی اکسپریا وان مارک ۳ (Xperia 1 III) در رنگ‌های مشکی مات، خاکستری مات، و بنفش مات وارد بازارهای خاص شد. با این تفاسیر پیش‌بینی می‌شود که گوشی پرچم‌دار ۲۰۲۲ سونی نیز حداقل در رنگ‌های مشکی و خاکستری به بازار عرضه شود. تصویر واقعی احتمالی، دکمه‌ی پاور (حسگر اثر انگشت) و دکمه دوربین را در رنگ نقره‌ای نشان می‌دهد. همان‌طور که توسط Smartphone Digest اشاره شده است، Xperia XZ2 Premium نیز در رنگ نقره‌ای کروم عرضه شد که به آنچه در اینجا نمایش داده شده، شباهت دارد.

mydtc.ir

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا