سرور مجازی
پیشفرض

جزئیات ممنوعیت‌ ترافیکی روز قدس در تهران

به گزارش تجارت‌نیوز، جزئیات ممنوعیت‌ ترافیکی روز قدس در تهران اعلام شد.

علی همه خانی در گفتگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز قدس در تهران اظهارکرد:  برابر اعلام رسمی از ساعت ۱۰ صبح راهپیمایی روز قدس در تهران آغاز می شود و البته مأموران راهور از ساعاتی قبل استقرار خود را در اطراف محل برگزاری ومعابر راهپیمایی روز قدس آغاز کرده و از هم اکنون محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی آغاز شده است.

وی با بیان اینکه مردم نیز حضور پررنگی در این راهپیمایی از خود نشان داده و برخی از ساعاتی قبل در معابر حاضر شده اند، گفت: مأموران پلیس در مسیرهای ده گانه منتهی به محل برگزاری راهپیمایی نیز مستقر شده اند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ درباره معابر دارای محدودیت و ممنوعیت تردد خودرو در روز قدس گفت: این محدودیت ها از ساعت ۹ صبح امروز آغاز شد.

بر این اساس طول بلوار کشاورز از میدان ولیعصر تا خیابان کارگر، خیابان ولیعصرحدفاصل تقاطع جمهوری تا میدان ولیعصر، خیابان کارگر حد فاصل خیابان جمهوری تا تقاطع بلوار کشاورز و خیابان جمهوری حد فاصل خیابان کارگر تا تقاطع ولیعصر محدوده مربعی شکلی است که تردد خودرو در تمامی معابر داخل آن نظیر طالقانی، فلسطین، ۱۶آذر، قدس، پورسینا، شهدای ژاندارمری، وصال، بزرگمهر، ایتالیا و … ممنوع است.

همه خانی ادامه داد: توقف خودرو نیز در همین محدوده گفته شده ممنوع است و از شب گذشته پاکسازی معابر از خودروها آغاز شده است.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ درباره زمان این محدودیت ها نیز گفت: محدودیت های مذکور تا پایان نماز جمعه و خروج کامل نمازگزاران و راهپیمایان از معابر ادامه خواهد داشت.

mydtc.ir

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا