سرور مجازی
پیشفرض

جاده چالوس، دو طرفه شد؟

به گزارش تجارت‌نیوز، همزمان با تعطیلات عید سعید فطر و افزایش سفرهای مردم، محور کرج ـ چالوس یک‌طرفه شده بود. اما مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز، از پایان محدودیت ترافیکی در این جاده خبر داد.

آنگونه که تسنیم گزارش داده، علی زندی‌فر در مورد آخرین وضعیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان البرز توضیح داد: محدودیت تردد در محور کرج- چالوس از دقایقی قبل پایان یافت.

وی افزود: در حال حاضر تردد در محور کرج- چالوس دوطرفه است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز در مورد وضعیت ترافیکی در دیگر محورهای مواصلاتی استان بیان کرد: ترافیک در همه محورهای مواصلاتی استان البرز عادی و در جریان است.

پیش‌بینی آب و هوا تا پایان هفته

اما فردا، چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت، دومین روز، تعطیلات عید سعید فطر است. ساکنان و مسافران کدام مناطق باید منتظر باران و گرد و غبار در این روز و تا پایان هفته باشند؟

به نقل از فارس، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: بعدازظهر فردا افزایش وزش باد روی کشور عراق سبب خیزش گرد و خاک و انتقال به استان‌های واقع در غرب و جنوب‌غرب کشور می‌شود و روز پنج‌شنبه کاهش کیفیت هوا در این مناطق خواهیم داشت.

صادق ضیائیان، در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور توضیح داد:‌ روز آینده ۱۴ اردیبهشت در نوار شمالی کشور و برخی مناطق غرب و شمال‌شرق بارش‌ها ادامه دارد.

وی افزود: روز پنج‌شنبه ۱۵ اردیبهشت شمال غرب کشور، البرز مرکزی و مرکز کشور بارش پراکنده و وزش باد داریم.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: روز جمعه ۱۶ اردیبهشت در شمال‌غرب کشور، غرب سواحل خزر، ارتفاعات بوشهر، کرمان و یزد همچنین استان‌های خراسان‌شمالی، خراسان‌رضوی، البرز، قزوین و تهران باران خواهیم داشت.

ضیائیان گفت:‌ روز شنبه ۱۷ اردیبهشت بارش‌ها در غرب سواحل خزر و شمال‌غرب ادامه دارد.

mydtc.ir

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا