سرور مجازی
پیشفرض

Moto G Power (2022) در اولین بنچمارک خود قدرتمند ظاهر نشد

دیگر بر کسی پوشیده نیست که موتورولا دوست دارد زمان خود را صرف تولید دستگاه‌های اندرویدی مختلف کند و اغلب به نظر می‌رسد کمیت را به کیفیت ترجیح می‌دهد، زیرا دائماً بازار گوشی‌های هوشمند را با جایگزین‌های مقرون‌به‌صرفه برای همه مدل‌های محبوب سامسونگ پر می‌کند.

به گزارش فون‌آرنا، حتی با وجود اینکه پرچم‌دار واقعی در سال جاری توسط موتورولا عرضه نشده، به نظر می‌رسد این استراتژی به خوبی نتیجه داده است، به‌خصوص در ایالات متحده آمریکا، مکانی که گوشی‌هایی مانند Moto G Power (2021) ،G Stylus (2021) و Motorola One 5G Ace بسیار موفق بوده‌اند.

همین مسائل است که ما را نسبت به عرضه قریب الوقوع Moto G Power (۲۰۲۲) میان‌رده که اخیراً با نام رمزی «تونگا» معرفی شده، هیجان زده می‌کند. اما متاسفانه به‌تازگی گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد از پردازنده مدیاتک Helio P35 در این دستگاه استفاده شده و قرار نیست شاهد عملکرد خارق‌العاده‌ای از Moto G Power باشیم. این SoC نسبتاً قدیمی حاوی یک CPU هشت هسته‌ای با سرعت ۲.۳ گیگاهرتز است که بد به نظر نمی‌رسد، اما عالی نیست.

گیک بنچ موتورولا

از Helio P35 در Moto G8 Power Lite نیز استفاده شده، در نتیجه ممکن است تلفن هوشمند جدید این شرکت در واقع نسخه لایت G Power آینده (۲۰۲۲) باشد که نام آن اشتباه اعلام شده است. نام این دستگاه هرچه باشد فرقی نمی‌کند زیرا نتوانسته در تست گیک‌بنچ قدرت زیادی از خود نشان داده و نتیجه عالی ثبت کند.

اما اگر بخواهیم به نیمه پر لیوان نگاه کنیم، Moto G Power یک باتری عظیم درون خود جای داده است و می‌توان دلیل وجود عبارت Power در نام آن را متوجه شد. همچنین وجود تراشه Helio P35 در این دستگاه قیمت پایین آن را تضمین می‌کند. ترکیب باتری قدرتمند و تراشه مقرون‌به‌صرفه می‌تواند به موتورولا کمک کند به‌زودی در لیست بهترین تلفن‌های زیر ۳۰۰ دلار قرار بگیرد.

نظر شما همراهان mydtc درباره Moto G Power با تراشه مدیاتک Helio P35 چیست؟

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا