سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

کلاب‌هاوس با قابلیت چت متنی «Backchannel» بروز شد [تماشا کنید]

کاربران کلاب‌هاوس نیز اکنون می‌توانند همچون سایر شبکه‌های اجتماعی با استفاده از ویژگی جدیدی به نام «Backchannel» از امکان چت متنی و ارسال پیام در دایرکت مسج استفاده کنند.

این پیام رسان صوتی، اکنون علاوه بر میزبانی برای چت‌های صوتی، امکان ارسال دایرکت مسج متنی را نیز در قالب ویژگی جدیدی به نام Backchannel در اختیار کاربران خود قرار داده است.

کاربران هر دو سیستم عامل اندروید و iOS می‌توانند درآخرین بروزرسانی کلاب‌هاوس از قابلیت جدید برای ارسال پیام مستقیم استفاده کنند. به زودی بروزرسانی دیگری با ویژگی‌های بیشتر در دسترس آنها قرار خواهد گرفت.

اوایل تیرماه برخی از کاربران به صورت تصادفی متوجه شده بودند که می‌توانند برای سایر کاربران دایرکت مسج بفرستند. اما اکنون این قابلیت تحت عنوان Backchannel به صورت رسمی از سوی کلاب‌هاوس معرفی شده است. در حال حاضر کاربران می‌توانند از طریق این ویژگی پیام‌های متنی برای یکدیگر ارسال و دریافت کنند، اما هنوز امکان ارسال عکس،‌ ویدیو یا فایل‌های گیف از این طریق مقدور نیست.

البته کلاب‌هاوس اعلام کرده به زودی و در آپدیت بعدی، ویژگی‌های بیشتری به کلاب‌هاویس اضافه می‌شود. با اضافه شدن امکان چت متنی، کاربران می‌توانند با کمک این قابلیت به صورت متنی در حین جلسات صوتتی، سوال‌های خود را به راحتی تایپ کرده و به صورت خصوصی برای سایر کاربران ارسال کنند. به علاوه این امکان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که بتوانند در حین شنیدن محتوای صوتی،‌ با سایر کاربران در دایرکت مسج در مورد محتوا چت متنی داشته باشند.

این قابلیت با آیکون جدیدی شبیه به آیکون ارسال پیام که شبیه موشک است، به آخرین نسخه برنامه در سیستم عامل اندروید و iOS اضافه شده است و نحوه استفاده از آن نیز دقیقا مشابه چت‌های متنی در سایر شبکه‌های اجتماعی است. باید دید این قابلیت جدید تا چه اندازه می‌تواند نیاز کاربران برای برقراری ارتباط متنی در کلاب‌‌هاوس را مرتفع سازد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا