سرور مجازی
فضای مجازی

خرید پینترست توسط پی‌پال به تعویق افتاد

کمپانی پی پال بالاخره به شایعات مرتبط با خرید پینترست خاتمه داد و اظهار داشت که فعلا برای انجام این کار تصمیم جدی ندارد.
 
به گزارش mydtc و به نقل از  engadget، کمپانی پی پال به تازگی اعلام کرده است که فعلا هیچ گونه قصدی برای خرید نرم‌افزار اجتماعی پینترست ندارد. این کمپانی به این ترتیب با قاطعیت تمامی شایعاتی که پیش از این از سوی بلومبرگ درباره خریدن پینترست به مبلغ 45 میلیارد دلار مطرح شده بود را رد کرد.
 
البته در این اطلاعیه مشخص نشده است که آیا این دو کمپانی هیچ گاه با یکدیگر بر سر میز مذاکره حاضر شده اند یا خیر اما در هر صورت با این گفتار به هرگونه گمانه زنی درباره برقراری توافقی میان این دو کمپانی در آینده‌ای نزدیک پایان داده شده است.. با این حال پینترست هنوز در این باره صحبتی به میان نیاورده است.
 

 

 
البته با در نظر گرفتن این که پی پال یک کمپانی بانکداری و مالی است و از دنیای شبکه‌های اجتماعی بسیار فاصله دارد، این خرید در نگاه اول عجیب به نظر می‌رسد. پی پال اخیرا کمپانی فروش اقساطی Paidy را خریداری کرده است و امکان تجارت با رمزارزها را نیز فعال کرده است اما همه اینها حداقل به نوعی با کسب و کار اصلی پی پال مرتبط هستند.
 
با این حال پینترست هم چندان از دسته کسب و کارهای تجاری و مالی به دور نیست. این شبکه اجتماعی از طریق پین هایی که به کاربران امکان خرید محصولات از طریق نرم‌افزار پینترست را می‌دهد به نوعی با بازارهای مالی مرتبط است و شاید همه گیری شایعه مرتبط با خرید آن توسط پی پال به همین خاطر باشد.
 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا