سرور مجازی
اخبار آی تی

راه‌اندازی سامانه تمام الکترونیک پذیرش ایده از ثبت تا داوری در حوزه معدن

به گزارش ایسنا، در سامانه تمام الکترونیک مرکز نوآوری ایمینو می‌توان ایده‌های خام و ایده‌های دارای حداقل محصول قابل قبول را ثبت کرد و در معرض غربالگری و ارزیابی کارشناسان و داوران متخصص سازمان توسعه و نوآوری معادن و صنایع معدنی قرار داد.

این سامانه امکان معرفی محصول و ایده‌ها را به بازارهای بالقوه نیز خواهد داشت و با همکاری مرکز IT سازمان ایمیدرو با هدف بسط و گسترش خدمات دولت الکترونیک طراحی و پیاده سازی شده است، ضمن آنکه ایده پردازان با ثبت ایده‌هایشان مرجعی برای حفظ مالکیت معنوی از ایده هایشان را در اختیار دارند؛ چرا که زمان دقیق ثبت مشخص شده و در معرض معرفی به متخصصان این حوزه قرار خواهد گرفت.

در این سامانه تمامی مراحل ثبت، غربالگری و ارزیابی و حتی بازخورد داوران از طریق پلتفرم های مختلف اطلاع رسانی در اختیار ایده پردازان قرار خواهد گرفت و فرآیند تشریح و رفع نواقص و تعامل ایده پردازان با کارشناسان و متخصصان و حتی امتیازدهی ایده‌ها از طریق این پلتفرم قابل اجرا و ملاحظه است.

این سامانه به ایده‌پردازان کمک خواهد کرد تا جهت تبدیل ایده به مدل کسب و کار به دنبال بررسی و سازمان دهی چه اطلاعاتی باشند.

همچنین فعالان و کارشناسان، مربیان و یا مشتاقان دنیای معادن و صنایع معدنی را ساماندهی و به یکدیگر متصل خواهد کرد. از سویی در این سامانه می توان در حوزه‌های اکتشاف، استخراج، متالورژی و فرآوری، محیط زیست و زیرساخت و فناوری های صنعت چهار و نوین وابسته به هرکدام از بخش ها را به صورت مجزا ثبت ایده کرد.

به نقل از شبکه ایمینو، در این پلتفرم ایده‌های مشابه برای ایده پردازان نمایش داده شده و به نوعی به اصلاح ایده هایشان کمک خواهد کرد.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا