سرور مجازی
zoomit

ام جم؛ فروشگاه تخصصی محصولات بازی‌های آنلاین موبایل

کاربران زیادی از سراسر دنیا هم‌زمان باهم در یک بازی مشابه آنلاین و فعال و سپس وارد گوی رقابت و مبارزه می‌شوند. این اتفاقی خارق‌العاده است که رکورد و ثبوت را از این برنامه‌ها می‌گیرد؛ زیرا شما دیگر با برنامه‌های از‌پیش‌تعیین‌شده رو‌به‌رو نیستید. آیا بازی‌هایی از‌این‌دست را می‌شناسید؟

ام جم فروشگاه تخصصی محصولات بازی‌های آنلاین موبایل است که انواع خدمات و نیازمندی‌های لازم را برای بازیکنان این گروه از برنامه‌ها ارائه می‌دهد. از‌جمله این خدمات ارز اختصاصی آن‌ها و انواع تجهیزات موردنیاز برای پیشرفت سطح است. در‌ادامه، بیشتر با این موضوع آشنا خواهیم شد.

بازی‌های آنلاین موبایلی

در دنیای گیم و سرگرمی، انواع بازی برای نصب روی گوشی طراحی شده است. از بین انواع گیم، نمونه‌های آنلاین بازه طرفداری و استقبال بیشتری دارد و هیجان و لذت در آن‌ها بیشتر است؛ زیرا به‌صورت زنده و آنلاین با رقبایی هوشمند و هدفمند مبارزه می‌کنید؛ البته فقط در‌صورت روشن‌بودن اینترنت دستگاه خود. افزون‌براین، چیزی از پیش تعیین‌شده نیست و حالت تکرار و سکون در این بازی‌ها مشاهده نمی‌شود.

در بین بازی‌های آنلاین موبایلی، سه بازی بسیار مشهور و محبوب هستند: گارنا فری فایر موبایلی و پابجی موبایل و کالاف دیوتی موبایل. این سه بازی قبلا در نسخه کامپیوتری یا کنسول پلی استیشن طراحی شده بودند؛ اما در‌حال‌حاضر متناسب با گوشی‌های هوشمند نیز طراحی شده‌اند. این تغییرات نوین زمینه استفاده آسان کاربران را فراهم کرده است.

کالاف دیوتی موبایل

کالاف دیوتی یکی از بازی‌های آنلاین موبایلی است که سبکی اکشن دارد و بازیکن با طیفی از رقبا رودررو می‌شود. از این لحاظ، بازی یادشده تفاوت چندانی با دیگر بازی‌های بتل رویال ندارد و طراح از شخصیت‌‌های حقیقی کمک گرفته است؛ اشخاصی که در دنیای واقعی مشهورند و قابلیت‌های نظامی خاصی دارند. می‌توانید کاراکتر خود را تجهیز کنید و برترین و حرفه‌ای‌ترین سلاح‌ها را برای خود بگیرید؛ حتی امکان داشتن لباس و اسکین‌های منحصر‌به‌فرد نیز وجود دارد.

افزون‌براین، می‌توانید چندین اکانت بسازید و هرکدام را ارتقا سطح دهید و این اکانت‌های ارزشمند را با قیمتی بیشتر به گیمرهای دیگر بفروشید. ناگفته نماند این اقدامات مجانی صورت نمی‌گیرد و در این برنامه، اقداماتی از این قبیل برای پیشرفت سطح و حرفه‌ای‌شدن پولی است. درون فروشگاه برنامه، انواع تجهیزات و نیازمندی‌های مرتبط وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را بخرید. حال، این خرید با چه چیزی صورت می‌گیرد؟

سی پی کالاف دیوتی موبایل چیست؟

پول اختصاصی برای خرید از فروشگاه کالاف سی پی نام دارد. این ارزی مشترک است که برای تمام بازیکنان کالاف دیوتی موبایل در سراسر جهان شناخته شده است. هر فرد در هر نقطه‌ای از جهان با پول رایج کشور خود آن را می‌خرد و به ارزی معتبر در این برنامه دست پیدا می‌کند. ام جم فروشگاهی معتبر برای خرید cp کالاف دیوتی موبایل است؛ بنابراین، یکی از محصولات اصلی این فروشگاه انواع CP کالاف دیوتی است؛ محصولی که با آن می‌توانید به انواع تجهیزات و خدمات دلخواهتان در این برنامه دست پیدا کنید.

گفتنی است روش‌های رایگان دریافت سی پی نیز وجود دارد؛ از‌جمله غارت مهمات دشمن، انجام چالش‌های برنامه و باز‌کردن قفل برخی کارت‌ها. البته در‌صورتی‌که تمایل و وقت و حوصله این روش‌ها را ندارید، می‌توانید آن را خیلی راحت بخرید.

ام جم

گارنا فری فایر

یکی دیگر از بازی‌های آنلاین موبایلی گارنا فری فایر است که در آن با ۵۰ شخصیت رقیب رو‌به‌رو هستید. هر کاراکتر از‌طریق یک هواپیمای جنگنده وارد میدان می‌شود و به‌سمت جزیره‌ای دور‌افتاده می‌رود و در محل مناسبی در مکانی امن فرود می‌آید و به‌سمت برداشتن تجهیزات مورد‌نیازش می‌رود.

کاراکتر پس از مجهز‌شدن و گذاشتن انواع مهمات در کوله‌پشتی خود، وارد نبرد با رقبا می‌شود؛ البته این کوله‌پشتی فضای محدودی دارد. در این‌جا می‌توانید تجهیزات بهتر را برای خود بخرید و پت‌های حیوانی توانمند را با خود همراه کنید. یکی از راه‌های به‌دست‌آوردن این حیوانات خرید آن‌ها است. نکته مهم دیگر اینکه سطوح ارتقا کاراکتر و تجهیزات قفل است و این قفل‌ها با کمک پول باز می‌شود. ارز مخصوص فری فایر با نام جم یا الماس شناخته می‌شود.

جم فری فایر چیست؟

دومین محصول مهم بازی‌های آنلاین موبایلی جم فری فایر است. جم یا الماس در بسته‌های حجمی مختلف در این‌جا ارائه می‌شود. جم پولی معتبر در گارنا فری فایر است که امکان خرید از برنامه را برایتان فراهم می‌سازد. جم در روش‌های رایگان زیادی قابل‌دستیابی است و مأموریت‌ها و چالش‌های زیاد به بازیکن الماس می‌دهد.

بااین‌حال، ام جم این محصول را در روشی ساده و امن و سریع در‌اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. جم می‌تواند بازیکن مبتدی را به مراحل و سطوح بالا برساند؛ پولی که حتی می‌تواند اکانت شما را کاملا شخصی کند و تغییر نام‌ها و خریدها و تغییر سطح به‌کمک آن صورت می‌گیرد.

پابجی موبایل

پابجی موبایل شبیه دو بازی قبل، از نمونه‌های اکشن و البته آنلاین است. این مبارزه مجازی بین ۱۰۰ بازیکن از سراسر جهان است و هر بازیکن با ۹۹ حریف قَدَر رودررو است. بازیکن باید بجنگد و آن‌ها را بکشد و اگر این کار را نکند، خود کشته خواهد شد.

در فروشگاه این برنامه، انواع تجهیزات و وسایل مربوط به شخصیت‌ها فروخته می‌شود؛ اما همگی قفل هستند و بازکردن قفل آن‌ها مستلزم پرداخت ارز انحصاری درون‌برنامه‌ای است. مراحل بعدی آن و رفتن به سطوح بالاتر نیز پول می‌خواهد؛ اما هر نوع پولی در این بازی اعتبار ندارد. به‌عبارت‌دیگر، با هر نوع ارزی نمی‌توانید به‌سمت خرید بروید و ارز اختصاصی خود را می‌طلبد. به‌نظر شما، ارز اختصاصی آن را از کجا بگیریم؟

یوسی پابجی موبایل چیست؟

در پابجی موبایل، ارزی منحصر‌به‌فرد متفاوت از سایر ارز‌ها به‌چشم می‌خورد. یوسی پابجی برای خرید از درون این برنامه مناسب است؛ در‌غیر‌این‌صورت خارج از این برنامه هیچ‌گونه ارزش و اعتباری ندارد. یوسی پابجی همانند جم و سی پی، کارهای مختلفی انجام می‌دهد؛ کارهایی که با هدف متفاوت‌تر‌شدن شما درمقایسه‌با سایر بازیکنان عمل می‌کند.

برخی موارد سبب افزایش قدرت و بهبود عملکرد شما در بازی می‌شود؛ بنابراین، بازی بهتری از خود ارائه می‌دهید و برخی دیگر از موارد فقط ظاهر اکانت شما را متفاوت می‌کنند. پوسته متفاوت بازی یا نام‌های اختصاصی بخش‌های مختلف روی قدرت شما اثرگذار نیست و فقط‌و‌فقط برای خصوصی‌سازی اکانت شما است. سومین ارز مهم در فروشگاه ام جم یوسی پابجی است.

خرید از فروشگاه تخصصی ام جم

چنانچه از گیمرهای بازی‌های نام‌برده باشید، خرید از فروشگاه تخصصی ام جم پیشنهاد می‌شود. این فروشگاه مرکزی تخصصی و جامع برای تهیه ملزومات شما در این بازی‌های آنلاین است. تهیه پول رایج بازی‌ها مهم‌ترین محصولی است که در این‌جا ارائه می‌شود، اما گاه شاهد فروش کاراکتری مهم یا اسلحه‌ای منحصر‌به‌فرد نیز هستیم.

پول‌های رایج به‌صورت بسته‌های مختلف با حجم معین عرضه می‌شوند و به‌دلیل هم‌پوشانی محصولات چند نوع بازی مختلف، به آن فروشگاهی جامع و تخصصی می‌گویند. این سایت با هدف ارائه محصولات بازی‌های آنلاین در نسخه موبایلی راه‌اندازی شده است؛ بنابراین، در یک سمت‌و‌سوی خاص بهینه شده است و عملکردی کاملا تخصصی دارد.

ویژگی‌های فروشگاه ام جم

فروشگاه ام جم مرکزی چند‌جانبه است و خرید از آن مزیت‌های فراوانی دارد. این ویژگی‌ها پای کاربران زیادی را به آن باز کرده و ضمن ایجاد اعتماد، اطمینان و راحتی خرید را برای آن‌ها به‌ارمغان آورده است.

خرید ایمن از فروشگاه تخصصی ام جم

خرید آسان از فروشگاه جامع ام جم

خرید فوری از فروشگاه آنلاین ام جم

خرید مناسب از فروشگاه معتبر ام جم

با هر قصدی که به ام جم آمده باشید، خریدی ایمن، آسان، فوری و مناسب را تجربه خواهید کرد. این فروشگاه ایمن است و شما را به درگاه خرید امنیتی و مطمئن هدایت می‌کند. همچنین، از نماد اعتماد الکترونیک بهره می‌برد و روش‌هایی آسان همراه با راهنمایی جامع خرید را در‌اختیار کاربران خود می‌گذارد. ناگفته نماند بر اطلاعات و آگاهی شما از نحوه خرید خواهد افزود.

بعد از پرداخت هزینه، محصول خریده‌شده در زمانی کوتاه به حساب شما منتقل می‌شود. به این انتقال شارژ‌شدن گفته می‌شود. نکته دیگر اینکه فروشگاه ام جم محصولاتش را با قیمتی مناسب و ارزان و همراه با تخفیف عرضه می‌کند. از هر لحاظ که به این سایت نگاه کنیم، سودمندی‌های زیادی دارد.

سخن پایانی

برای خرید نیازمندهای مختلف کالاف دیوتی و فری فایر و پابجی در نسخه موبایل به به فروشگاه ام جم مراجعه کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا