سرور مجازی
zoomit

تصاویر رندر گلکسی تب S8 اولترا وجود ناچ در صفحه‌نمایش را نشان می‌دهد

انتظار می‌رود که سامسونگ در اوایل سال ۲۰۲۲، سری گلکسی تب اس ۸ را معرفی کند. در گزارش قبلی، تصاویر رندری از گلکسی تب اس ۸ معمولی منتشر شد و اکنون به‌گزارش گیزموچانا، تصاویر رندر گلکسی تب اس ۸ اولترا به‌اشتراک گذاشته شده است.

افشاگر معروف، استیو همرستوفر، از حساب کاربری OnLeaks با همکاری 91Mobiles طراحی آینده گلکسی تب اس ۸ اولترا را ارائه کرده است که تبلت را در زاویه‌های مختلف نشان می‌دهد.

رندر گلکسی تب اس ۸ اولترا-۴

طبق تصاویر رندر، گلکسی تب اس ۸ اولترا بریدگی‌ای (ناچ) برای دوربین جلو خواهد داشت که اگر به واقعیت تبدیل شود، تبلت پرچم‌دار اندرویدی نسل هشتم سامسونگ به‌عنوان اولین تبلت با ناچ خواهد بود.

به‌لطف این ناچ، صفحه‌نمایش ۱۴٫۶ اینچی حاشیه‌های حداقلی در اطراف خواهد داشت. هرچند این حاشیه‌های باریک زیبایی ظاهری به تبلت خواهد داد، برای محصولی مانند تبلت که به نگه‌داشتن در دست نیاز دارد، ترجیح داده نمی‌شود.

رندر گلکسی تب اس ۸ اولترا-۵

پنل پشتی این تبلت دقیقا همان طراحی گلکسی تب اس ۸ معمولی را خواهد داشت. این بدان‌معنا خواهد بود که گلکسی تب اس ۸ اولترا به دوربین دوگانه عمودی مجهز خواهد شد و یک صفحه مغناطیسی برای نگه‌داری و شارژ S Pen و نام سامسونگ در خود جای خواهد داد.

در سمت راست بدنه، دکمه پاور و تنظیم صدا و در سمت چپ آن، احتمال دارد متصل‌کننده‌هایی برای لوازم جانبی صفحه‌کلید تعبیه شده باشد که در این رندر‌ها نشان داده نشده است. افزون‌براین، در بالا و پایین بدنه چهار بلندگو و در پایین، یک پورت USB Type-C نیز قرار خواهد گرفت. تبلت مذکور ابعاد ۳۲۵٫۸ در ۲۰۷٫۹ در ۵٫۴ میلی‌متر خواهد داشت.

رندر گلکسی تب اس ۸ اولترا-۳

طبق گزارش‌های قبل، گلکسی تب اس ۸ اولترا از صفحه‌نمایش ۱۴٫۶ اینچی OLED با رزولوشن ۲۹۶۰ در ۱۸۴۸ پیکسل، تراکم پیکسلی 240PPI، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و ساختار کاهش حاشیه یا BRS بهره خواهد برد. همچنین، انرژی این تبلت را باتری ۱۱۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۴۵ وات تأمین خواهد کرد.

دیدگاه شما کاربران mydtc درباره تصاویر رندر گلکسی تب اس ۸ اولترا چیست؟

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا