سرور مجازی
فضای مجازی

جزئیات کمک‌هزینه‌های پرداختی به اعضای مبتلا به کرونای سازمان نظام مهندسی

– اخبار اقتصادی –

علیرضا یزدانجو معاون توسعه سرمایه نظام‌مهندسی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به خدمات این سازمان برای مهندسین مبتلا به کرونا، بیان داشت: با مصوبه هیأت‌ مدیره محترم مقرر شد به کلیه اعضایی که گرفتار این ویروس هستند، کمک‌هزینه درمانی به‌ صورت بلاعوض پرداخت شود.

وی درباره کم‌وکیف این کمک‌ها، اضافه کرد: به مهندسانی که به دلیل کرونا در منزل قرنطینه می‌شوند، مبلغ 2 میلیون تومان، آنهایی که در بخش‌ عمومی بیمارستان بستری هستند 5 میلیون تومان و اعضایی که برای مراقبت‌های ویژه به ICU می‌روند، 10 میلیون تومان پرداخت خواهد شد.

معاون نظام‌مهندسی تهران درباره شرایط پرداخت این کمک‌هزینه‌ها نیز گفت: همکاران ما می‌توانند برای بهره‌مندی از کمک‌هزینه درمانی کرونا با تهیه نتیجه تست مثبت PCR، نسخه پزشک، تأییدیه پزشک و اسکن ریه در صورت وجود به کارتابل ناظران به آدرس Nazeran.tceo.ir مراجعه کرده و تیکت ثبت کنند.

یزدانجو همچنین درباره میزان کمک‌های اختصاص‌ یافته تا امروز، خاطر نشان کرد: تا این لحظه 937 تن از اعضای سازمان گرفتار ویروس کرونا شدند. کمک‌ هزینه 376 تن از آنها پرداخت شده و پرونده 352 نفر نیز تکمیل شده و برای پرداخت به معاونت مالی سازمان ارسال شده است.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا