سرور مجازی
فضای مجازی

آمازون ۱۵۰ هزار کارمند برای فصل تعطیلات استخدام می‌کند

آمازون که بزرگترین خرده فروش آنلاین جهان است، معمولا این وقت از سال برای کمک به جمع آوری، بسته بندی و ارسال کالا از انبارهایش، ارتشی از کارکنان موقتی را استخدام می کند. از زمان شیوع پاندمی در سال گذشته که سفارشهای آنلاین را به میزان قابل توجهی افزایش داد، آمازون به سرعت فعالیتهای لجستیک خود را توسعه بخشیده و انبارها یا دپوهای تحویل شهری کوچکتر را یک روزه راه اندازی کرده است. آمازون در سپتامبر اعلام کرد ۲۵۰ مرکز لجستیک در سال ۲۰۲۱ در آمریکا راه اندازی کرده و همان ماه ۱۰۰ مرکز دیگر افتتاح خواهد کرد.

به گزارش mydtc از ایسنا، آمازون اعلام کرد میانگین دستمزد پایه مشاغل در آمریکا ساعتی ۱۸ دلار است. این شرکت در مواجهه با رقابت شدید برای کارکنان تازه وارد، پاداش سه هزار دلار را با توجه به مکان استخدام و همچنین سه دلار دستمزد اضافی در ساعت را برای کارکنانی که تمایل دارند در شیفتهای شبانه یا تعطیلات آخر هفته حضور پیدا کنند، پیشنهاد کرده است.

برایان اولساوسکی، مدیرمالی آمازون در جلسه اعلام درآمدهای شرکت با تحلیلگران در ژوییه اظهار کرده بود فشار دستمزد در مخارج شرکت نمود پیدا کرده است. وی گفته بود: اگرچه ما سطح کارکنان خوبی داریم، اما بدون هزینه نیست.

بر اساس گزارش بلومبرگ، آمازون دومین کارفرمای خصوصی بزرگ آمریکا پس از والمارت بوده و یک میلیون و ۳۰۰ هزار کارمند تا پایان ژوئن داشته است. سال گذشته این موقع آمازون اعلام کرده بود حدود ۱۰۰ هزار نیروی کار فصلی استخدام می کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا