سرور مجازی
فضای مجازی

بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات نظام مهندسی بدون تبعیض انجام شد

– اخبار اقتصادی –

اقبال شاکری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم با بیان اینکه نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان های نظام مهندسی ساختمان کشور به صورت الکترونیکی برگزار شد، اظهار کرد: در تمام استان ها این انتخابات برگزار شده و امروز نیز در تهران برگزار شد.

وی افزود: خوشبختانه اعضای نظام مهندسی حضور قابل توجه در این انتخابات داشته اند، تا این لحظه بیش از 2.5 برابر انتخابات گذشته مشارکت افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که این دوره اهمیت داشت اعمال قانون توسط دستگاه های نظارتی و هیئت نظارت انتخابات و مراجع استعلامی بوده است. بحث تعارض منافع به صورت جدی در همه استانهای کشور پیگیری شد.

عضو کمیسیون عمران مجلس، گفت: این مسئله باعث می شود تا یک گردش مدیریتی در سازمان نظام مهندسی ساختمان شکل بگیرد و فضا برای دیگر اعضا فراهم شود تا بتوانند در ارتقای نظام مهندسی کمک کنند.

شاکری تاکید کرد: از تلاشهای وزیر راه و شهرسازی و همکاران وی قدردانی می کنیم که خیلی شفاف، روشن و قاطعانه برای اعمال قانون کار کردند.

وی ادامه داد: وزارت راه بدون هیچ انحرافی از موازین سعی کردند در اعمال قانون هیچ گونه تبعیضی نداشته باشد. از این جهت باید از وزارت راه و شهرسازی قدردانی کرد. امیدواریم انتخاب اعضا جدید دستاوردهای خوبی برای سازمان های نظام مهندسی ساختمان کشور داشته باشد.

وی اضافه کرد: کمیسیون عمران مجلس قطعاً کمک لازم را در این زمینه خواهد کرد.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا