سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

تست سقوط آیفون ۱۳ پرو و نوکیا ۳۳۱۰ از را‌ه‌‌پله یک ساختمان ۲۵ طبقه [تماشا کنید]

گوشی‌های سری آیفون ۱۳ به تازگی وارد بازار شده‌اند و شاهد تست‌های مختلفی از سقوط و مقاومت گرفته تا سرعت برای آن‌ها هستیم. حالا در ویدیویی جدید، پرچمدار اپل در برابر یکی از مقاوم‌ترین گوشی‌ها تا به امروز یعنی نوکیا ۳۳۱۰ قرار گرفته. این گوشی‌ها از بالای راه‌پله مارپیچی یک ساختمان ۲۵ طبقه سقوط می‌کنند.

نوکیا ۳۳۱۰ یک گوشی قدیمی است که مقاومت بالایی دارد. این دستگاه در بسیاری از شرایط جان سالم به در برده، اما در برابر آیفون ۱۳ پرو، یک گوشی هوشمند مدرن و بزرگ چه عملکردی از خودش نشان می‌دهد؟ کانال یوتیوب «TechRax» برای جواب این سوال، تصمیم گرفته یک تست سقوط متفاوت را انجام دهد که ویدیوی آن را می‌بینید:

همانطور که در ویدیوی بالا مشاهده می‌کنید، این گوشی‌ها از یک راه‌پله مارپیچی ساختمان ۲۵ طبقه به سمت پایین انداخته می‌شوند، البته همان اول به پایین‌ترین طبقه نمی‌رسند.

در همان اولین سقوط، پنل پشتی آیفون ۱۳ پرو ترک می‌خورد، اما نمایشگرش سالم باقی می‌ماند و کار می‌کند. حتی ویدیویی که دوربین آیفون می‌گیرد را می‌توانیم ببینیم. اما برخلاف انتظار، نوکیا ۳۳۱۰ در همان اولین سقوط از کار می‌افتد و دیگر کار نمی‌کند. در حقیقت اجزای آن از یکدیگر جدا می‌شوند، البته می‌توان آن‌ها را دوباره به یکدیگر متصل کرد.

در ادامه ویدیو، دوباره شاهد سقوط آیفون ۱۳ پرو هستیم، اما در تمام آن‌ها نماینده اپل همچنان عملکردش را حفظ می‌کند و می‌توان با آن کار کرد. به نظر می‌رسد محافظ نمایشگر گوشی جدید کوپرتینویی‌ها استحکام بالایی دارد و می‌تواند در شرایط مختلف همچنان مقاومت کند.

در گذشته همین کانال یوتیوب مقاومت آیفون ۱۳ پرو در برابر چاقو و چکش را سنجیده بود و نماینده اپل عملکرد قابل قبولی از خودش نشان داد. در این لینک می‌توانید تست سقوط آیفون ۱۳ پرو مکس و گلکسی S21 اولترا را ببینید و این ویدیو هم تست سقوط آیفون ۱۳ پرو و ۱۳ پرو مکس را به نمایش می‌گذارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا