سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

توییتر با قابلیت محدود کردن امکان ریپلای بعد از انتشار توییت بروز می‌شود

توییتر ویژگی جدیدی را به‌زودی به پلتفرم خود اضافه می‌کند که به وسیله آن می‌توانید افرادی که بعد از پست کردن توییت اجازه ریپلای کردن دارند را تغییر دهید.

در حال حاضر کاربران توییتر تنها در حین توییت کردن می‌توانند مشخص کنند چه کسانی اجازه ریپلای کردن روی آن توییت را دارند، اما به لطف بروزرسانی جدید بعد از انتشار توییت نیز امکان ایجاد چنین تغییراتی و محدود کردن افرادی که امکان ریپلای دارند به این شبکه اجتماعی اضافه می‌شود.

در واقع بعد از آنکه توییتی منتشر شد، کاربران مدیریت مناسب‌تری روی ریپلای‌های ارسالی از سوی سایر کاربران خواهند داشت و می‌توانند به انتخاب خود افرادی که اجازه ریپلای کردن ندارند را تعیین کرده و چنین امکانی را در اختیار آنها قرار ندهند.

توییتر ریپلای

این ویژگی جدید قرار است از مردادماه در دسترس کلیه کاربران توییتر قرار بگیرد. انتظار می‌رود ویژگی جدید در دسترس کلیه کاربران سیستم عامل اندروید، iOS و نسخه وب قرار گیرد.

برای استفاده از این ویژگی، کاربران کافیست بعد از انتخاب سه نقطه بالای سمت راست توییت مربوطه، گزینه‌ای تحت عنوان چه کسی می‌تواند به این توییت پاسخ دهد را انتخاب کرده و از بین گزینه‌های موجود یکی را به انتخاب خود مشخص کنند. این امکان در اختیار کاربران قرار داده شده تا بتوانند به همه فالوورهای خود اجازه پاسخ‌دهی به توییت را بدهند یا محدودیت‌هایی را برای آن درنظر بگیرند.

توییتر قصد دارد با کمک این ویژگی، راهکارهای بهتری برای مدیریت اکانت‌ها در اختیار کاربران قرار دهد تا آنها بتوانند کنترل بیشتری روی اکانت‌های خود داشته باشند و در عین حال راحت‌تر با دیگران تعامل کنند.

همان‌طور که گفته شده ویژگی جدید از مرداد ماه در دسترس همه کاربران در سراسر جهان قرار می‌گیرد وبی‌شک می‌تواند گزینه‌ای کاربردی برای ایجاد تغییرات ریپلای کردن برای پست‌های منتشر شده باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا