سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

اینستاگرام استیکر Reshare را برای بازنشر محتوای کاربران آزمایش می‌کند

اینستاگرام با هدف بیشتر درگیر کردن کاربران با محتوایی که بازنشر می‌کنند و دقت در انتخاب بهترین‌ محتواها برای اشتراک گذاری،‌ استیکر جدیدی به نام «Reshare» (اشتراک گذاری مجدد) را آزمایش می‌کند.

با انتخاب این برچسب،‌ در برگه‌ای جداگانه فهرستی از آخرین محتواهای مشاهده شده توسط کاربر نمایش داده می‌شود تا بتواند از بین آنها بهترین‌ها را برای بازنشر انتخاب کرده و با دیگران به اشتراک بگذارد.

اینستاگرام در حال تست و دریافت بازخورد از این برچسب جدید است. وقتی کاربران استیکر Reshare را انتخاب می‌کنند، در برگه‌ای تحت عنوان آخرین پست‌های مشاهده شده (recently viewed)، تمامی محتواهایی که اخیرا مشاهده، ذخیره یا انتخاب کرده‌‌اند برایشان نمایش داده می‌شود.

کاربران می‌توانند از بین محتواهای موجود در این برگه، به انتخاب خود محتوایی که به نظرشان قابلیت بازنشر دارد را انتخاب و با دیگران به اشتراک بگذارند. در این قسمت امکان اضافه کردن محتوا از بخش IGTV، ریلز و فید محتوای ویدیویی وجود دارد.

پیش از این کاربران برای اشتراک‌گذاری محتوای منتشر شده از سوی سایر کاربران،‌ این کار را به شکل دیگری انجام می‌دادند. اما با کمک قابلیت جدید که فعلا در مرحله آزمایشی است،‌ اشتراک‌گذاری مجدد پست‌ها و استوری‌های سایر کاربران به صورت دقیق‌تری انجام می‌شود و کمک می‌کند کاربران با دید بازتری از بین پست‌ها و استوری‌هایی که مشاهده کرده‌‌اند، بهترین‌ها را برای اشتراک‌گذاری مجدد انتخاب کنند.

سخنگوی اینستاگرام می‌گوید این روش اشتراک‌گذاری به عمد به این صورت طراحی شده تا کاربران تنها با فشردن یک دکمه اشتراک‌گذاری، اقدام به انجام این کار نکنند. بلکه این شبکه اجتماعی از کاربران می‌خواهد با دقت بیشتری از بین محتواهایی که به تازگی مشاهده کرده‌اند، بهترین‌ها را انتخاب و به دیگران معرفی کنند. در واقع اینستاگرام می‌خواهد کاربران بیشتر با محتوای به اشتراک گذاشته شده درگیر شوند.

باید دید کاربران چه بازخوردی به قابلیت اشتراک‌گذاری مجدد نشان خواهند داد و آیا روش قدیمی‌تر را می‌پسندند یا راهکار جدید برایشان جذابیت بیشتری دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا