سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

رندرهای جدید گلکسی S22 اولترا با طراحی متفاوت دوربین منتشر شد

اگرچه پیش‌تر رندرهایی از گلکسی S22 اولترا منتشر شده بود و تا حدی با طراحی این دستگاه آشنا شده بودیم، ولی حالا نسخه جدیدتری از رندرهای این دستگاه به سطح اینترنت راه یافته که ماژول دوربین متفاوتی را برای پرچمدار سامسونگ نشان می‌دهد.

رندرهای امروز از سوی وب‌سایت LetsGoDigital و با همکاری Technizo Concept منتشر شده‌ است. این تصاویر برخلاف رندرهای قبلی گلکسی S22 اولترا، دوربین عقب را در ماژولی شبیه حرف P نشان نمی‌دهد و دو نوار عمودی را در کنار یکدیگر قرار داده است. پیش‌تر منبع معتبر اخبار سامسونگ به نام کاربری Ice Universe هم به احتمال استفاده از این طراحی در پرچمدار بعدی سامسونگ اشاره کرده بود.

وب‌سایت LetsGoDigital می‌گوید طراحی دوربین P شکل از نمونه‌های ساختگی اولیه S22 اولترا الهام گرفته شده که برای ساخت کیس‌های محافظ به دست تولیدکنندگان رسیده بود. ولی در این طراحی جدید یک نوار بزرگ‌تر در سمت چپ میزبان سه سنسور خواهد بود و در کنار آن یک نوار کوچک از چند سنسور دیگر میزبانی می‌کند.

انتظار داریم گلکسی S22 اولترا مثل نسل قبلی به یک سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و یک سنسور فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی مجهز شود. ولی سنسورهای تله‌فوتو به‌روز می‌شوند و احتمالا از رزولوشن‌های ۱۰ و ۱۲ مگاپیکسلی بهره خواهند برد. گزارش امروز می‌گوید هر چهار دوربین گلکسی S22 اولترا از لرزشگیر اپتیکال برخوردارند.

سامسونگ احتمالا در طراحی گلکسی S22 اولترا از عناصر طراحی گلکسی نوت ۲۱ اولترا استفاده خواهد کرد. این دستگاه ظاهری پرزاویه دارد و با طراحی استوانه‌ای می‌تواند از حداکثر فضای موجود در داخل بدنه استفاده کند. رندرهای حاضر پرچمدار سامسونگ را در رنگ‌های مشکی، سفید و قرمز نشان می‌دهند. LetsGoDigital می‌گوید این رنگ قرمز مشابه طیف قرمز رنگ گلکسی S8 و S9 است.

از همان ابتدا حدس زده می‌شد که مدل اولترا در سری گلکسی S به جانشین سری نوت تبدیل شود. خانواده S22 احتمالا در اواخر فوریه ۲۰۲۲ در حوالی زمانی رویداد کنگره جهانی موبایل معرفی خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا