سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

افشای جزئیات جدید از خانواده گلکسی S22: روشنایی نمایشگر مدل اولترا رکورد می‌زند

به نظر می‌رسد سامسونگ نه تنها می‌خواهد برای نسل بعدی گوشی‌های سری گلکسی S به سراغ طراحی جدیدی برود، بلکه این محصولات با پیشرفت‌های قابل توجهی از راه می‌رسند. انتظار می‌رود نمایشگر قدرتمندترین عضو این خانواده یعنی گلکسی S22 اولترا روشنایی برابر ۱۸۰۰ نیت داشته باشد که یک رکورد به حساب می‌آید.

وب‌سایت «TechManiacs» که پیش از این اطلاعات درستی درباره محصولات سامسونگ منتشر کرده، حالا به سراغ پرچمدارهای بعدی کره‌ای‌ها رفته و بخشی از اطلاعات آن‌ها را در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

از گزارش‌های گذشته می‌دانیم سامسونگ برای گلکسی S22 اولترا از نمایشگر ۶.۸ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰p، چیپ اسنپدراگون ۸۹۸ و اگزینوس ۲۲۰۰، دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند، اما اطلاعات خاصی درباره قابلیت‌های نمایشگر و دوربین منتشر نشده بود، موضوعی که گزارش اخیر آن‌ها را پوشش می‌دهد.

طبق این گزارش، گلکسی S22 اولترا روشن‌ترین نمایشگر را در دنیای موبایل خواهد داشت و حداکثر روشنایی‌اش به ۱۸۰۰ نیت می‌رسد. به احتمال زیاد کاربر در حالت روشنایی خودکار و محتوای HDR‌ به چنین روشنایی دست پیدا خواهد کرد. برای مقایسه می‌توانیم به حداکثر روشنایی ۱۵۰۰ نیتی گلکسی S21 اولترا و ۱۲۰۰ نیتی آیفون ۱۳ پرو مکس اشاره کنیم.

گلکسی S22 اولترا
رندر گلکسی S22 اولترا

گلکسی S22 اولترا از فناوری شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد، بنابراین باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی‌اش احتمالا در کمتر از یکساعت بطور کامل شارژ خواهد شد. بنابراین کره‌ای‌ها در زمینه سرعت شارژ می‌توانند به خوبی با رقبای چینی‌شان رقابت کنند.

سامسونگ برای دوربین این گوشی هوشمند به سراغ نسل جدید سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی می‌رود که دریچه دیافراگم عریض‌تری خواهد داشت و به لنز روشن‌تری مجهز می‌شود. انتظار می‌رود عملکرد این دوربین در زمینه حذف لرزش‌ها بهبود چشمگیری نسبت به نسل قبلی تجربه کند و با کاهش ۴۸ درصدی لرزش‌ها نسبت به گلکسی S21 اولترا روبه‌رو شویم.

در حال حاضر نمی‌دانیم کره‌ای‌ها با چه فناوری به این میزان تثبیت دست پیدا می‌کنند، شاید با یک فناوری مشابه سنسور شیفت گوشی‌های سری آیفون ۱۳ در گلکسی S22 اولترا روبه‌رو شویم. دوربین اصلی این دستگاه هم طراحی P شکل خواهد داشت که در رندرها و ماکت این گوشی سامسونگ دیده‌ایم.

رندر گلکسی S22 پلاس

از گلکسی S22 اولترا که بگذریم، به نسخه استاندارد و پلاس این خانواده می‌رسیم. به نظر می‌رسد مدل پلاس هم از شارژ ۴۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد. این محصولات هم در نسخه‌های مجهز به اگزینوس ۲۲۰۰ و اسنپدراگون ۸۹۸ از راه می‌رسند.

در نهایت به نظر نمی‌رسد سامسونگ تغییری در قیمت‌گذاری این محصولات اعمال کند و احتمالا باید منتظر قیمت ۱۲۰۰ دلاری برای مدت اولترا باشیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا