سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

معرفی اپلیکیشن Audiom؛ ابزار اشتراک‌گذاری آسان پیام صوتی در اینستاگرام

برخی شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر، قابلیت اشتراک‌گذاری پیام صوتی را در اختیار کاربران خود قرار داده‌اند؛ اما این ویژگی همچنان به صورت محدودی در چنین پلتفرم‌هایی یافت می‌شود و هنوز به دنیای پیام‌رسان‌ها تعلق دارد.

  • بهترین برنامه‌های تغییر صدای اندروید که باید تجربه کنید
  • جعبه ابزار: ۱۰ اپلیکیشن برتر برای ساخت استوری‌های جذاب در اینستاگرام
  • با این ترفندها کپشن‌های جذاب و تاثیرگذار برای پست‌های اینستاگرام بنویسید

اپلیکیشن Audiom محصولی از گروه ایرانی Appersian است که امکان اشتراک‌گذاری پیام صوتی در سرویس‌های مختلف از جمله اینستاگرام، تیک تاک، توییتر و فیسبوک را به شکلی جذاب و با المان‌های بصری فراهم می‌کند.

کاربران می‌توانند در کنار اشتراک‌گذاری پیام صوتی، ظاهر استوری‌های خود را نیز شخصی‌سازی کنند. برای مثال می‌توان رنگ پس‌زمینه و موج، نوع موج و ویژگی‌های اختصاصی آن را تغییر داد. افزودن آواتار کاربران روی استوری‌ها نیز ویژگی بسیار مهم دیگری است که می‌تواند در هنگام استفاده از پیام صوتی دیگران بسیار مفید واقع شود. همچنین نمایش چهره فرد، پیام صوتی از حالت خسته‌کننده و بی‌روح فاصله می‌گیرد.

سازندگان اپلیکیشن Audiom ادعا دارند که ضبط پیام‌های صوتی کاربران با بالاترین کیفیت ممکن و بدون هیچگونه تاخیر صورت می‌گیرد. محدودیت زمانی برای پیام‌ها در استوری وجود نخواهد داشت و کاربران می‌توانند آن‌ها را به صورت مستقیم به اشتراک بگذارند یا روی دستگاه خود ذخیره کنند.

نحوه استفاده از اپلیکیشن Audiom بسیار آسان است. کاربران برای شروع ضبط صدا ابتدا باید کلید سفید اصلی را لمس کنند. اکنون می‌توانند بدون محدودیت زمانی، پیام صوتی ایجاد کنند. در پایان با دوبار لمس نمایشگر، فرایند ضبط متوقف خواهد شد و گزینه‌های مرتبط با اشتراک‌گذاری یا ذخیره نمایش داده می‌شوند.

البته تمامی قابلیت‌های برنامه در نسخه رایگان آن در دسترس نیستند و بیشتر موارد مرتبط با شخصی‌سازی تنها با پرداخت حق اشتراک ماهیانه امکان‌پذیر خواهند شد. چنین مواردی شامل شخصی‌سازی موج‌ها، تغییر رنگ پس‌زمینه و افزودن تصویر یا ویدیو به آن و بهره‌گیری از آواتار می‌شود. نسخه پرو برنامه مذکور با پرداخت ماهیانه ۱.۹۹ دلار حق اشتراک قابل استفاده خواهد بود و مبلغ اشتراک سالانه نیز ۷.۹۹ اعلام شده است. خرید دائمی نسخه پرو هم ۱۲.۹۹ دلار هزینه در پی خواهد داشت.

Audiom - Audio in Insta Story

  • Audiom – Audio in Insta Story
  • قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای)
  • سازنده: Appersian
  • سیستم عامل: iOS
  • حجم: ۳.۲ مگابایت

دانلود اپ‌استور

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا