سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

یک هفته محتوای رایگان دیجیتون را از دست ندهید

دیجیتون به مناسبت روز ملی کودک به مدت یک هفته تمامی محتوای خود را به‌صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

این مجموعه که در حال حاضر به عنوان بزرگ‌ترین بستر سرگرمی دیجیتال کودک در ایران فعالیت دارد این امکان را میسر ساخته تا علاقه‌مندان بدون داشتن اشتراک بتوانند از تمامی محتوای موجود استفاده کنند.

اگر با دیجیتون آشنایی ندارید بهتر است از روند فعالیت آن مطلع شوید. داستان دیجیتون از سال ۹۴ آغاز شد. گروهی که در راستای دغدغه‌ی مشترک خانواده‌ها در تلاش بود فضایی را ایجاد کند تا خانواده‌ها مخصوصا کودکان بتوانند با خیالی آسوده اوقات فراغت خود را در دنیای دیجیتال سپری کنند.

دیجیتون با هدف تبدیل شدن به بزر‌گ‌ترین بستر سرگرمی دیجیتال کودک در ایران از سال ۹۵ فعالیت خود را شروع کرد و به‌طور تخصصی در حوزه محتوای کودک فعالیت دارد.

این مجوعه با داشتن بیش از ۲۶۰.۰۰۰ دقیقه ویدیو و ۱۰۰ بازی به فضای تبدیل شده تا کودکان و علاقه‌مندان به انیمیشن دوبله بتوانند لحظات خوش را سپری کنند. محتوای دیجیتون به‌طور کلی شامل انیمیشن، سریال، فیلم سینمایی، بازی و ویدیو آموزشی می‌شود. نکته‌ای که باید به آن اشاره کرد این است که بخش نسبتا بزرگی از این محتوا تنها به دیجیتون اختصاص دارد.

با شیوع ویروس کرونا در دو سال اخیر، بخش آموزشی مخصوصا آموزش دوره ابتدایی با جدیت بیشتری در این مجموعه دنبال شد و محتواهای جذابی در خصوص آن به وجود آمد. همه‌ی این‌ها در کنار هم سبب شد تا این مجموعه هم آموزش و سرگرمی را برای کودکان و خانواده‌ها به ارمغان آورد.

از نکات عمده و جذاب دیجیتون در خصوص استفاده خانواده‌ها از این بستر این است که آن‌ها این امکان را دارند تا با توجه به امکاناتی که دیجیتون در دسترس آن‌ها قرار می‌دهد سطح دسترسی فرزند خود را به محتوای داخل این مجموعه انتخاب کنند. در واقع دیجیتون تمام تلاش خود را کرده تا بتواند فضایی امن و پویا را برای کودک و خانواده خلق کند.

البته باید این موضوع را خاطر نشان کرد که دیجیتون به واسطه محتوای ارزشمندی که از انیمیشن دوبله دارد، فضای مناسبی برای مخاطبین جوان و بزرگسال نیز به شمار می‌رود.

اگر تا به حال استفاده از دیجیتون را تجربه نکرده‌اید می‌توانید از طریق اپلیکیشن اندروید، iOS، سایت و تلویزیون‌های هوشمند به این بستر دسترسی پیدا کنید. فراموش نکنید که یک هفته استفاده رایگان به مناسبت روز ملی کودک تنها تا پایان روز ۲۳ مهر پابرجاست.

دسترسی به سایت و اپلیکیشن دیجیتون از طریق لینک زیر:

https://digitoon.tv

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا