سرور مجازی
رمز ارز

بی‌اعتنایی اتنا به افت بازار؛ نمودار پایش ریسک استیبل‌کوین USDe راه‌اندازی شد!

بی‌اعتنایی اتنا به افت بازار؛ نمودار پایش ریسک استیبل‌کوین USDe راه‌اندازی شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

آرتور هیز، بنیانگذار صرافی بیت‌مکس (BitMEX)، اخیراً از راه‌اندازی نمودار نظارت بر ریسک استیبل‌کوین USDe اتنا لبز (Ethena Labs) خبر داده‌ است.

داده‌های آن‌چین این نمودار توسط پلتفرم اطلاعاتی اینتو‌دبلاک (IntoTheBlock) تأمین می‌شوند.

طبق گزارش‌ها، این نمودار، نمایی چندوجهی از ثبات و عملکرد USDe را ارائه می‌کند. معیارهای مهمی مانند وضعیت پگ (وابستگی به ارزش دلار) USDe، عملکرد قیمت sUSDe و نقدینگی USDe در صرافی‌های غیر متمرکز، توسط این نمودار پوشش داده می‌شود.

Ramzarzخرید سریع ENA!
با یک کلیک اتنا (ENA) را در ارزپلاس معامله کنید!


خرید ENA

این نمودار همچنین دارای تجزیه و تحلیل انحراف قیمت USDe، بر اساس استخر یا پروتکل و توزیع نوسانات و دارایی استخر است. علاوه بر این، این نمودار جنبه‌های حیاتی مانند عمق بازار USDe و stETH را نمایش داده و بینش‌های ارزشمندی را برای معامله‌گران و سرمایه‌گذارانی که در اکوسیستم اتنا فعالیت می‌کنند، ارائه می‌دهد.

شایان ذکر است، این تلاش در پی بررسی دقیق پایداری استیبل کوین USDe انجام می‌شود؛ زیرا این پروتکل بازدهی خیره‌کننده ۳۷ درصدی را به استیک‌کنندگان ارائه می‌دهد.

در این میان، کارشناسان حوزه کریپتو مانند کی یانگ جو (Ki Young Ju) با ابراز نگرانی عنوان کرده‌اند که استراتژی اتنا می‌تواند در بازار صعودی دوام بیاورد، اما ثبات آن در بازار نزولی زیر سوال است.

در زمان نگارش این خبر، ارزش بازار USDe به بیش از ۲.۳۹ میلیارد دلار رسیده که نسبت به حدود ۳۵۰ میلیون دلار در اواخر فوریه، بیش از ۴۰۰ درصد افزایش داشته است.

ارز دیجیتال اتنا (ENA) نیز با قیمت ۱.۱۳ دلار معامله می‌شود که اگرچه در بازه روزانه، ۱۲ درصد کاهش یافته است، اما از زمان معرفی خود در اوایل ماه آوریل، همچنان یک رشد ۸۰ درصدی دارد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا