سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

آئودی RS7 اسپرتبک تیونینگ منصوری معرفی شد؛ سوپر سدانی با شتاب ۳ ثانیه

تیونر صاحب‌نام منصوری که روزهای شلوغی را پشت سر می‌گذارد، این بار یک پکیج ویژه برای آئودی RS7 اسپرتبک تدارک دیده است. این پکیج هم شامل نمای ظاهری و هم شامل بخش فنی بوده و باعث بهبود قابل توجه عملکرد این سدان زیبای آلمانی می‌شود. افزایش خروجی موتور به ۷۶۹ اسب بخار قدرت و ۱۰۰۰ نیوتن متر گشتاور و کاهش صفر تا صد به فقط ۳ ثانیه از مهم‌ترین ویژگی‌های این پکیج هستند.

آئودی RS7 اسپرتبک در حالت استاندارد اتومبیلی کاملا جذاب و هیجان‌انگیز است. اما از دید مهندسین منصوری جا برای افزایش جذابیت آن وجود دارد، به همین خاطر یک کیت اختصاصی برای آن طراحی کرده‌اند. این کیت شامل مواردی مثل سپر جلوی بسیار عضلانی و خشن با تیغه‌های متعدد و اسپلیتر، رکاب‌های جانبی، قاب آینه‌ها و سپر عقب با دیفیوزر حجیم می‌شود. تقریبا تمامی این اجزا جنسی از فیبرکربن دارند.

مکمل زیبایی‌های این کیت رینگ‌های چندپره مشکی با حاشیه آبی رنگ است، در پشت این رینگ‌ها کالیپرهایی با همین رنگ جا خوش کرده‌اند. البته اگر بخواهیم بیشتر وارد جزئیات شویم، باید به اسپویلر کوچک روی صندوق عقب و خروجی‌های اگزوز پنج ضلعی نیز اشاره کنیم. بطور کلی باید گفت تغییرات اعمال شده در نمای ظاهری آئودی RS7 اسپرتبک در مقایسه با پروژه‌های قبلی منصوری خفیف‌تر است!

اما در داخل کابین وضعیت متفاوت بوده و تقریبا تمامی روکش‌ها عوض شده‌اند. در این بخش هم از ترکیب دو رنگ مشکی و آبی استفاده شده تا کابین RS7 اسپرتبک جلوه خاصی داشته باشد. ذکر این نکته ضروری است که مثل نمای بیرونی، در داخل کابین هم مهندسین منصوری به وفور از فیبرکربن بهره گرفته و قسمت‌های مختلف را با آن تزئین کرده‌اند.

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، منصوری موتور RS7 اسپرتبک را نیز ارتقا داده است. این تیونر پرآوازه با بازنگری در ECU، تعویض توربوشارژرها، نصب فیلتر هوای اسپرت و اگزوزهای بهتر، خروجی موتور ۴ لیتری V8 را به ۷۶۹ اسب بخار و ۱۰۰۰ نیوتن متر گشتاور ارتقا داده است. با اتکا به این نیروگاه قدرتمند، آئودی RS7 اسپرتبک حالا برای رسیدن به سرعت صد کیلومتر در ساعت نیازمند ۳ ثانیه زمان است!

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا