سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

مشخصات ردمی K50 پرو پلاس فاش شد: اسنپدراگون ۸۹۸ و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی

زیربرند شیائومی در حال کار روی گوشی‌های هوشمند سری ردمی K50 است. این خانواده احتمالا سه مدل ردمی K50، ردمی K50 پرو و ردمی K50 پرو پلاس را دربر می‌گیرد، ولی حالا مشخصات ردمی K50 پرو پلاس فاش و گفته شده که این دستگاه از اسنپدراگون ۸۹۸ و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

بر اساس اعلام یک منبع آگاه چینی در شبکه اجتماعی ویبو، نمایشگر ردمی K50 پرو پلاس نمایشگری با کمترین را حاشیه دارد و دوربین سلفی در مرکز بخش بالایی صفحه قرار می‌گیرد. به‌علاوه، در زیر پنل امولد این دستگاه حسگری برای تشخیص اثر انگشت تعبیه می‌شود. نمایشگر K50 پرو پلاس از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند.

قلب تپنده این گوشی اسنپدراگون ۸۹۸ خواهد بود که تراشه پرچمدار بعدی کوالکام است. این دستگاه انرژی خود را از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی می‌گیرد که از فناوری شارژ سریع ۶۷ واتی برخوردار است. ردمی K50 پرو پلاس در قاب عقب از یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد و لنز پریسکوپی خواهد داشت. این دوربین به یک سنسور دیگر هم مجهز می‌شود اما ماهیت آن مشخص نیست.

ردمی K40 پرو

در شایعات گفته شده بود که ردمی K50 احتمالا از اسنپدراگون ۸۸۸ و ردمی K50 پرو از اسنپدراگون ۸۹۸ استفاده خواهد کرد. این خانواده احتمالا در فوریه ۲۰۲۲ در چین معرفی می‌شود. با این حال، انتظار داریم که در روزهای آتی اطلاعات بیشتری درباره این گوشی‌های هوشمند منتشر شود.

سری ردمی K40 هم نمایشگر امولد ۱۲۰ هرتزی با نرخ نمونه‌برداری لمسی ۳۶۰ هرتزی داشت. این خانواده از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند و از فناوری‌های ۵G، وای‌فای ۶ و بلندگوی استریو برخوردار است. K40 در مدل پرو پلاس از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد ولی نسخه پرو دوربین ۶۴ مگاپیکسلی دارد. ردمی در نسخه معمولی هم به دوربین ۴۸ مگاپیکسلی مجهز شده است.

در حال حاضر مشخص نیست که قیمت خانواده K50 چه تفاوتی با K40 خواهد داشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا