سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

گلکسی A13 5G با چیپ دیمنسیتی ۷۰۰ در گیک‌بنچ رویت شد

گوشی هوشمندی با شماره مدل SM-A136U منتسب به گلکسی A13 5G سامسونگ که پیشتر گفته شده بود با قیمتی کمتر از ۲۰۰ دلار عرضه خواهد شد،‌ با تراشه دیمنسیتی ۷۰۰ در فهرست گیک‌بنچ مشاهده شد.

گوشی‌های میان رده سود خوبی برای سامسونگ دارد و کره‌ای‌ها مدل‌های مختلفی برای این بخش از بازار تدارک می‌بینند. گلکسی A13 5G در آزمون تک هسته‌ای امتیاز ۴۶۵ را کسب کرده و در بخش چند هسته‌ای نیز توانسته به امتیاز ۱۱۰۶ دست پیدا کند. نکته جالب توجهی در رابطه با این گوشی وجود ندارد و برای پایین نگه داشتن قیمت نهایی پردازنده دیمنسیتی ۷۰۰ در آن به کار رفته است.

این تراشه از هشت هسته بهره می‌برد که سرعت کلاک آن روی ۲.۲ گیگاهرتز تنظیم شده است. در کنار تراشه اصلی ۴ گیگابایت رم وجود دارد که نباید مشکلی برای اجرای اندروید ۱۱ داشته باشد. ظاهرا گوشی جدید کره‌ای‌ها از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی ISOCELL JN1 استفاده می‌کند که محصول خود سامسونگ است. فعلا اطلاعات بیشتری از این دستگاه در دست نیست.

از دیگر مشخصات گلکسی A13 5G می‌توان به باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. سری گلکسی A و M همیشه فروش بالایی را برای کره‌ای‌ها رقم می‌زنند و تعجبی ندارد که سامسونگ از مشخصات خوبی در میان رده‌های خود بهره بگیرد. طی این سال‌ها و با پیشرفت اندروید تمایل کاربران به خرید گوشی‌ها میان رده بیشتر شده و همین باعث شده اکثر سازندگان گوشی توجه ویژه‌ای به این بخش از بازار داشته باشند. رقابت در این رده از گوشی‌ها، به نفع کاربران است و هر کدام از شرکت‌ها برای بدست آوردن سهم بیشتر دستگاه بهتری را روانه بازار می‌کنند. گفنتی است طی چند سال گذشته شاهد قرارگیری دوربین‌های ۶۴ و ۴۸ مگاپیکسلی در گوشی‌های میان رده بودیم، اما ظاهرا موبایل جدید با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی از راه می‌رسد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا